Gå til innhold

Huff, er det bare meg? Nyter en dag "fri" fra toåringen vår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er søt og morsom og uskikkelig og fantete som de fleste toåringer, snar fra glede til trass. Hun er på overnattingsbesøk hos foreldrene mine, og det har vært så deilig å bare ta vare på babyen!! Selv om hun skal ha mat noen ganger på natten, er det bare en å tenke på og en å stelle om morgenen (toåringen våkner som regel opp 2-5 ganger hver natt, og våkner tidlig).

Huff, har dårlig samvittighet nå altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal du ikke ha. tenk så opplagt du er når hun kommer hjem og hvor mye dere har savna hverandre. En natt borte har dere begge to bare godt av :)

Skrevet

Nei, det er ikke bare deg som tenker sånn innimellom ;) Jeg tenker som så at det er helt greit å synes det er godt med litt fri fra ungene, så lenge jeg også synes det er kjempekoselig å se dem igjen :)

Skrevet

Nei du er nok ikke den eneste :) Og har du en baby i tilleg så forstår jeg at det er godt med litt ekstra fri.

Har vært alene med sønnen min å må si at når han var rundt den alderen så var det gull verdt å kunne slappe av en kveld. Og je må ærlig innrømme at je fortsatt nyter når han er borte en natt. Får slappet av og kan få ladet opp batterier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...