Gå til innhold

Tror dere at de som får personlige kort som jeg har laget (skrapbooking), blir kastet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man bruker jo ganske lang tid på å lage bare ett kort. Tanten min driver med det, og hun kan bruke opptil 4 timer på ett kort. Er jo drittkjedelig hvis den som får det, leser det og kaster det :(

Hva hadde dere gjort hvis dere fikke ett nydelig kort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sparer at av kort jeg , uansett om dem er håndlagde, koster skjorta eller 2,- fra Nille :-)

Skrevet

Håndlagde kort tar jeg vare på. Ofte tar jeg vare på andre kort også.

Skrevet

Jeg tar vare på alt av kort. Håndlagde kort står ofte til utstilling i ei hylle en stund også :)

Skrevet

Jeg tar vare på mye, spesielt håndlaget. Datteren min var med på hemmelig venn da hun var baby og det scrappekortet hun fikk da ble jeg (ikke det at hun brydde seg så mye akkurat da, hehe) mer glad for enn selve gaven - det ligger klar til inspirasjon i bokhylla fortsatt (andre kort havner i en boks på loftet etter et par uker).

Skrevet

Hadde blitt leimeg om noen hadde kastet kort jeg bruker tid på. De er jo personlig rettet mot de som får kortet.

Skrevet

Jeg er ikke flink til å spare på kortet. Det må stå noe helt spesielt i det for at jeg sparer på det.

Skrevet

Jeg sparer kun på kort fra nær familie, og bare noen av dem, for ettertiden. Også sparer jeg på fotokort.

For at jeg skal spare på andre kort, må det stå noe helt spesielt i det.

Men, jeg er en slik en som hater å ha masse ting, og liker å kvitte meg med "clutter".

Skrevet

Eg sparar på fine kort ei god stund, og har dei gjerne ståande framme. Men så går dei diverre i bosset her. Med unntak av bryllupskorta og dåpskorta som eg har spart.

Skrevet

Jeg sparer en stund, men går nok i søpla etterhvert desverre. Noen kort tar jeg selvfølgelig vare på, men det kommer an på hva som står skrevet i kortet fremfor hvordan det ser ut.

Skrevet

Sparer på dem en stund, men så kommer det an på hva som står i dem. Kaster aldri noen med bilder, da klipper eller tar jeg ut bildene og setter i album.

Skrevet

Alt av kort som ungene år havner i fotoalbumet dems. Mange av korta meg og min mann havner også i vårt album, men ikke på langt nær så mange som ungenes.

Minste jenta fikk ett scrappa kort til bursdagen hennes, og det kortet står i høyere kurs enn gavene hun fikk. Ikke sikker på hvor hun har det nå, men hun har flyttet det rundt i hele huset over en mnd tid, alle må jo se og det må vises frem. Så når jeg får lov å sette det inn i albumet hennes så gjøres det.

Skrevet

Jeg har en tendens til å spare på alle kort.

Men gleden ligger vel i å lage dem? Det blir jo litt voldsomt å skulle bestemme hva mottaker gjør med dem?

Skrevet

Jeg tar vare på det meste av kort, men vet at de flestegår i søpla før eller senere. Kort som er laget av noen sparer jeg på og samler i en boks, for jeg synes det er ekstra hyggelig å få et kort som noen har lagt litt ekstra energi i å lage. Har planer om å lage en perm som jeg kan sette dem inn i, men det ligger i rekken av mange andre ting jeg ønsker å gjøre og blir gjort når jeg får tid til det.

Skrevet

Jeg samler kortene. Det er jo kjempekoselig å ta dem frem og lese på en regnværsdag.

Hadde noen laget et fint fort for hånd hadde jeg tatt ekstra godt vare på det, og du skal ikke se bort fra at jeg hadde rammet det inn også.

Skrevet

Jeg sparer på de en liten stund, har de framme på bordet for eksempel. Også går de i søpla. Kan ikke spare på alt, det blir så mye rot av det.

Skrevet

Jeg sparer en stund, men så etter hvert går de i søpla. Jeg kan rett og slett ikke spare på alt. Det betyr allikevel ikke at jeg ikke setter pris på slikt da... :)

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Det kastes etter en stund, kun untaksvis at jeg tar vare på kort. Har ikke plass til altfor mye sånn. Det er ikke mitt problem at mottaker har brukt timesvis på kortet.

Skrevet

Jeg samler på alle kort! Har en hel skuff full av kort. Kjempekoselig å lese igjennom dem :o)

Skrevet

Tar vare på de fleste, hvertfall en god stund før jeg har opprydding. Da går det meste i bosset.

Jeg lagde ett kort 1 gang, hvor personen ikke gadd å lese hva som sto inni engang og bare hev det i ovnen :-O hehe... Ble litt skuffet da, mest fordi vedkommende ikke gadd å lese inni engang :P hehe

Skrevet

Jeg har en stor skoeske med kort jeg har fått fra jeg var liten, så sparer alt der. :-)

Skrevet

Jeg kaster de fleste kort etter en stund, med unntak av noen bilder og tegniner. Var det noe helt spesielt scrapping kunne jeg nok tatt vare på det, men det er jo utrolig mye kjip scrapping også.

Skrevet

Hva annet enn å kaste det er det man skal gjøre med det? Jeg kaster nesten alle kort vi får. Det eneste er at jeg tar vare på julekortene til jula er ferdig og at jeg tror vi har kortene fra bryllupet i en eske et sted.

Personleg synes jeg heller ikke det er så mange som klarer å lage særlig fine kort selv. Det er hyggelig å få noe jeg vet de har brukt tid på, men jeg synes sjeldent resultatet er noe særlig. Det har sikkert noe med meg å gjøre men jeg ser like lite det fine i kort med lag på lag med klippet pappir som julekort med bilder av unger jeg ikke kjenner.

Ikke alt trenger være varig for å være hyggelig. Kort er en av dem.

Skrevet

Jeg elsker kort, samler på alle som min lille har fått og jeg får i en liten boks jeg fikk pga. jeg savnet oppbevaring av kort. De større kortene settes i album, etterhvert skal kiste brukes=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...