Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 fargefest! det har min bhg, og det er jeg veldig glad for
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 fargefest. Har blitt så mye kommers med karneval.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Jeg vet at mine barn ville satt mest pris på karneval, de elsker å kle seg ut. Har en kiste med utkledningstøy på lekerommet og det er nesten i daglig bruk.. De gleder seg til karvevalet i barnehagen hele året nesten, så de hadde blitt fryktelig skuffet om de et år byttet til fargefest. Fargefester har vi jo i desember. På Lucia går alle i hvite klær, og på nissefesten har alle røde klær.
zadine Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 karneval så klart. Barna gleder seg i lang tid til det. Kler seg også ut ellers også, men det er noe eget med karneval
Gjest Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Karneval. Jeg har sansen for barnehagen sønnen min går i. Der har de temaer og de lager ulike deler til kostymene i barnehagen. Hvert barn får sin rolle og det er herlig fritt for grusomt stygge spidermandrakter og prinsessekjoler.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Fargefest?? Hva er det? Mulig jeg er litt fjern, men dette har jeg aldri hørt om.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Fargefest er at barna går i sin farge topp til tå. Dvs, lettere for foreldre med dårlig økonomi feks, da man ikke trenger å kjøpe kostyme. Har man tre barn i barnehage kan det bli en lite utgift. I bhg til sønnen min har vi fargefest, og barnehagen lager masker med fjær og stæsj. Jeg stemmer FARGEFEST.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 Hva i h... er fargefest??? Aldri hørt om! Nei, takke seg til karneval - jeg vil ha det som det alltid har vært. Hva man ellers gjør ut av det er opp til hver enkel! Ikke butikkene sin skyld at de selger dyre kostymer som hakka møkk...!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 Barnehagen vår hadde fargefest, og det syns jeg var en fint. Jeg kledde bare på gutten vår en brun ulldress, og de i barnehagen malte han som en liten bjørn i ansiktet. Han ble kjempesøt! :-) Nedturen var at halvparten av jentene var utkledd som prinsesser, i store rosa blondekjoler med tiara og hele pakka. Da syns jeg synd på de jentene som hadde foreldre som faktisk tok poenget med fargefesten og hadde kledd jentene i blått, gult eller en annen farge fra topp til tå. Det var mange triste jentefjes å se når de små prinsessene dukket opp.. Det er jo det som er tanken bak en fargefest, man skal ikke føle seg utenfor selv om man ikke har råd til å kjøpe all verdens av utstyr for en dag i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå