lure Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Roper et hurra for spiren, positiv cb i dag, på rugedag 9 !
lille du:)*gravid* Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Gratulerer så mye:)!!!!! Lure, når kan man ta test egentlig?, har ikke testdato før rugedag 18, men det er lenge til..Er på 8 idag, tenker på den eggløsningssprøyta:p Men dette var jo kjempebra:)!!Lykke til videre:)!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 gratulerer!!!))lykke til videre.... lille du: el sprøyten sitter i kroppen inntil 11 dager...så vet du det;) hvorfor 18 dager?
Drømmehagen Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Gratulere SÅ mye!!!! Måtte den klore seg fast de neste 8mnd.!! Lykke til ))))
lure Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2010 tuuuusen takk alle sammen måtte bare teste i dag, siden det er den dagen det er hehe. Mannen kom hjem kl 0600 fra jobb og jeg vekkete ham kl 0800. jeg: er du klar til og bli pappa?" han "hæææ, skal sove på det " Så når han endelig står opp så spør jeg ham igjen, å han svarer " ååå jeg trodde jeg drømte jeg, vi skal jo ikke teste enda ???????" Hehe så nå forsvant han på jobb igjen med et smil om munnen Må innrømme at det holdt hardt og ikke si noe til mamma når vi var der i dag. Vil ha en time hols legen får vi forteller det til dem.
lille du:)*gravid* Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Kanskje jeg kan lure meg til en test her hjemme snart da:). Er visst på dag 8 idag, og ikke igår:p..Tok el.sprøyta onsdag for snart 2 uker siden, da kan jeg jo teste snart, 12 dager siden idag:). Vet ikke hvorfor 18 dager etter innsett, var den datoen jeg fikka av klinikken..
Pia76.. Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 Hoiiiiiiiiiiiiiiiiii,,her har det da skjedd ting;) Gratulere så masse :=),,,,Dette var morro ja. Kos deg :=))))))))))))))))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå