Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mer løgner og dritt. Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært utro og tatt dop tidligere. Masse lusking og sniking og lyging i perioder. Å så er det de veldig bra periodene da som jeg har tviholdt på frem til nå..

de siste mnd siden jeg ble gravid igjen har ikke vært noe bra.. Masse krangling og mye rastløshet og sniking fra hans side vil jeg si.

Han har alltid vært veldig beskyttende over telefonen sin. Men litt mer avslappet i gode periodene. da har han vel ikke så mye og skjule?

I går bare måtte han drikke sa han men jeg sa at jeg ville gjerne ha han hjmme for jeg har vært alene mange kvelder på rad nå. Og var liksom første fri helgen min på lenge så jeg trodde vi skulle kose oss og ha skikkelig familie helg, pluss at det er morsdag og valentine i dag. Selv om jeg ikke akkurat feirer valentine selv da men..

Han nektet iggjen og gå å legge seg til vetig tid (vi har et barn som står opp grytidlig om morningen).

Han skulle sitte oppe og drikke litt til. Han kom snart liksom. Jeg tenkte "ja sikkert, finner deg på sofaen i morgen tidlig.

Å det stemte jo.. Sa at jeg synst han kunne stått om på morsdagen og ikke vært dau trøtt fordi han absolutt MÅ sitte oppe om kvelden.

Å så ble jeg igjen obs på dette at han sover med telefonen i lommen. Han har ALLTID telefonen i lommen! Jeg spurte hva han egentlig skjulte og om jeg kunne få se på telefonen. Da jeg etter en stund gikk bort til han så jeg at han drev og slettet melkdinger. Han ble tydeligvis redd når jeg bort til han for da slo han fort av telefonen. Hva hadde dere tenkt da? At han ikke hadde noe å skjule?? Han nektet å slå på telefonen igjen og vise meg noe som helst. Sier alltid at det er prinsipp sak. jeg har funnet mye rart på telefonen hans i fortiden men nå har jeg ikke fått sjangsen til en sniktitt på ei stund. Men sist fant jeg også en delø mistenkelige ting..

Nå kjente jeg at jeg fikk nok å ba han komme seg ut en gang for alle. Jeg orker ikke å gå gjennom liovet mitt med en jeg absolutt ikke kan stole på! Eller? Vi har et lite barn og venter jo et til.. vet ikke om jeg klarer dette her jeg. Men så tenker jeg at det blir jo ikke bedre med han? HAN blir jo aldri bedre virker det som.

Jeg vet ikke.. Vet ikke hvem som er mest gal lenger. Vet ikke hva som er vanlig el unormalt lengre. Alt er så på trynet...

Hva synst dere som har giddet og lese? Overreagerer jeg på noen måte? Kommer jeg til å finne styrke til å takle dette her alene? Jeg vet bare ikke..

Takk for at du leste og gratulerer med morsdagen..

I fjor var jeg også alene på denne dagen mens han var ute og drev med sitt. Det er litt sårt og ja jeg er litt bitter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG hadde dumpa fyren..Og han har definitivt noe å skjule når han holder på sånn...

Bedre å være ensom alene enn ensom sammen er mitt "motto"

Skrevet

Han der minner om faren til min første sønn.(ikke dop og utroskap, men alt det andre + sykelig sjalusi og aggrisibitet) Innså til sist at det er mye bedre å vite at man er alene og organisere livet etter det, enn å forvente hjelp og støtte uten å få noen ting. Man klarer seg fint alene:) Og det er så uendelig mye bedre for humøret og selvfølelsen å leve alene enn i et slikt forhold:) Flyttet for meg selv og har levd mye lykkeligere siden): I dag er jeg gift medden store kjærligheten og venter min tredje og min manns andre sønn:) Forvent mye bedre, det fortjener du! Og gratulerer med morsdagen:)

Skrevet

Slik jeg ser det:

Han har noe å skjule. Uten tvil. Hvis du virkelig leser gjennom det du har skrevet så er deu vel ikke i tvil selv?

Man oppfører seg ikke slik uten at man skjuler noe.

Jeg hadde aldri holdt ut med et sånt forhold. Livet er for kort til å være ulykkelig, og barnet/barna vil merke det, at mamma ikke er lykkelig og at det ikke er et bra forhold.

Uff, jeg får helt vondt av dere som holder ut med like menn. Det er ikke verdt det!!!

Skrevet

Tillit er selve fundamentet i ethvert forhold, og denne karen gjør jo INGENTING for å vise at du kan stole på ham..

NEI, du overreagerer ikke. Du er verdt så mye mer enn dette.

Dump hele mannen før både du og barnet blir fullstendig ødelagt!

Skrevet

off ja få han ut...ikke kast bort dine glansdager på en dust :)

Skrevet

Dette lukter ugler i mosen lang vei, han virker jo utrolig barnslig og egoistisk, Jeg hadde aldri blitt i et forhold om jeg følte så mye usikkerhet som du gjør.

Tillitt er det viktigste, uten det kan man ikke bygge noe sammen.. Og det virker jo ikke som at det er på plass slik du beskriver ting..

Prøv å snakk med han igjen, forklar hvordan du har det/føler deg uten å beskylde han for noe og se hva han sier.

Du bør så absolutt komme til bunns i dette. Synes ikke du overreagerer i det hele tattt, og husk man er alle ansvarlige for sin egen lykke, får han deg til å føle så mye negativt er det kanskje feil mann!!!

Skrevet

Høres ikke ut som han der er noe å samle på. Be han pakke sakene når han er så lite intressert i sin familie. Be han gå til de/-n han virkelig bryr seg om, om det er dop eller elskerinne/-r...

Du vil klare deg helt supert som alenemor, det er jeg helt sikker på. Da får du ett barn mindre faktisk!

Ønsker deg en fin dag også, med barnet deres, og uten irritasjon for en mann som uansett ikke stiller opp.

Skrevet

Om det er dop og mye alkohol inne i bildet ville jeg slitt med å bli i forholdet. For meg er det totalt uakseptabelt at man drikker så mye at barna kan finne han på sofa neste morgen.

Om han er utro eller skjuler noe for deg, er det bare han som vet.

Prøv å snakk med han.

Er det problemer med utroskap, løgner,dop og fyll så er det antagelig vanskelig for han å få noe særlig samvær med barna. Fortell han dette når dere prater sammen. Det betyr jo at du vil få mere bidrag enn om dere deler 50/50.

Ønsker deg lykke til.

Skrevet

Tusen takk for mange svar. jeg vet jo at dere har rett.. Men det er så forferdelig vanskelig..

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...