Gå til innhold

kan noen spå kjønn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen spå hva slags kjønn som ligger inni magen min???

har termin 26.juli. er selv født 03 12 1981 om det har noe å si! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt ;)

Skrevet

Prøver meg på at det blir jente jeg :) Gratulerer med graviditeten! :)

Skrevet

Takk for svar zassy :D er så utrolig spent på hva det kan være. har ringt tre spåfolk (dyyyrt . hehe) to har sagt gutt og en har sagt jente så man blir liksom ikke helt klok på det... ;)

Skrevet

Skjønner godt at du er spent! :D

Nei det er ikke godt å vite, du må nok bare vente og se! Og ikke bruk mer penger på spåfolka da, hehe, det er svindyrt ja! Men må innrømme at jeg måtte se på deg flere ganger for det var litt vanskelig å se og kom opp litt forskjellig, men endte på jente. Rart hvordan enkelte bare kommer opp superklart, mens i blant er det mer uklart. Har du en følelse selv da? Skal du vite på ul? :)

Skrevet

jepp jeg skal vite på UL :) 25. februar. har veeeldig følelse på jente selv. drømmer om babyn veldig ofte. og hver gang er det en jente med mørkt hår :D :D

Skrevet

Okei, så morsomt! Masse lykke til! Åh - gleder meg til det blir min tur til å gå å glede meg :) :) Må si fra hvordan det gikk på UL da hvis du husker på det :) Drømmer har jeg tro på! Tulla di med mørkt hår kommer nok ;)

Skrevet

Jepp, skal gi deg beskjed jeg, zassy. og tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å svare meg :D gode ting skjer for gode mennesker! veldig snart er det din tur til å gå å glede deg!!! :D :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...