Gå til innhold

Hvordan ser dere for dere en.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mira - amerikansk eller østlending

Olivia - kan være hva som helst

Sienna - fra et engelskspråklig land, men får nok et oppsving i norge

melissa - amerikansk eller østlending

adriana - italiensk

michaela - tysk

sophia - hva som helst

ok :) men hvordan ser dere for dere jenter med disse navna? ganske spesielle, så ikke sikkert alle kjenner noen som heter noen av de en gang.. er det noen som er sånn ''en blond jente kunne aldri hete michaela, det blir jo som at en pakistaner heter Britt Veslemøy!!'' f.eks . :P assosiasjoner:))

Jeg ser vel for meg en blandningsunge på alle navna her jeg, bortsett fra Olivia. Dette er latinonavn for meg, ala spansk/sør-amerikansk, bortsett fra Melissa som er mer amerikansk.

og jeg mener ikke noe negativt med blandningsunge (har det selv..)

-Mira - Kjenner ei fra indonesia som heter dette, så for meg er det helt klart ei ikke- norsk jente. Så har vi jo frk Craig da... Ser vel for meg ei med mørkt krøllete hår, brune øyne, gylden i huden.

-Olivia - Olivia Newton John (Sandy i Grease) Søtt, feminint og tøft. Litt snill pike.

-Sienna - en bil?

-Melissa - Blond og bortskjemt. Litt sånn krig, fred, politikk å sånn.... Merket på hårføneren min...

-Adriana - kruttønne fra Mexico- lar seg IKKE pille på nesen, men uten tvil liten og rund, mørkt hår og brune øyne som gnistrer! Verdens beste venninde, men med et fantastisk temperement.

-Michaela - Ingen spesielle assosiasjoner, men passer ikke til ei norsk jente (evt som mellomnavn...?)

-Sophia - Vestkant jente med foreldre som skal være litt spesielle og ihvertfall ikke bruke "vanlige" Sofie, og veldig internasjonale og ikke bruke "vanlige" Sofia. Jålenavn. Evt snill og søt jente med spanske aner. Uansett blir hun ikke noen rebell ihvertfall!

Annonse

Mira - spansk utseende, lysebrun med gyllen hud. Sterk person

Olivia - lys, både sør-europeisk og nordisk kan jeg se for meg, vet ikke hvorfor. Nydelig navn, så ser for meg en skjønn og snill person.

Sienna - amerikansk/nord-europeisk utseende, blond, selvsikker person.

Melissa - blond svensk jente

Adriana - Lima ;) er det jeg ser, ikke nødvendigvis dumt det da :)

Michaela - dr. quinn.. hihi..

Sophia - vakker, mørkt hår, mørke trekk, lys hud..

Gjest Siklerotte

Svarene har jo mye med hvordan de jeg kjenner ser ut da.

Mira - Brunette og grønnaktige øyne.

Olivia - Gyllen hud, brunt hår og grå øyne.

Sienna - Brunt hår, blå øyne og amerikaner, siden jeg kun forbinder navnet med en person i hovedsak.

Melissa - Brunette, brune øyne.

Michaela - blondine, blå øyne.

Sophia - brunette, brune øyne.

-Mira- mørk- hud, hår og øyne, kan være norsk men også spansk eller amerikansk

-Olivia- ser for meg kjerringa til skipper'n... :) Så hun er også mørk, men med blå øyne

-Sienna- ser for meg Sienna Miller

-Melissa- uff, melis. Tror hun er lys i mitt hode.

-Adriana- lys, med krøller. Kan være norsk

-Michaela- tysk, stramme trekk

-Sophia- mørk, kanskje litt tater- eller latinblod . Så litt mørk...

Annonse

-Mira: liten og mørk. Hissig temperament, men utrolig sjarmerende. Har mye assosiasjoner til dette navnet, da jeg kjenner både to jenter i tjueårene som heter det, og to babyer. Begge babyene er halvt spanske, mens de to i tjueårene er helnorske, men mørke, utrolig pene, og med sterke personligherer.

-Olivia: pen og ren. Mørkt hår og lys hud. Ganske uskyldig.

-Sienna: Gossip girl. Altså rik amerikansk jente. Blond.

-Melissa: Samme som over.

-Adriana: ser ikke for meg noe spesielt her.

-Michaela: litt mer matcho enn de andre navnene. Ser for meg ei tøff amerikansk jente med spanske aner. Litt kraftig, pen og rå i stilen.

-Sophia: veldig yndig. Kan både være lyshåret og mørk, men med lys hud og blå øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...