Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Gutten min runder 3 måneder om akkurat ei uke (12 uker i dag), og de siste ukene har det vært vanskelig å få han til å spise på vanlig måte... Jeg ammer han stort sett liggende, og det har vært umulig å få i han mat når vi er ute i offentligheten. Dette skjedde i dag da jeg var på kafé: Det hadde gått 2-3 timer fra siste måltig, og jeg tok han derfor opp for å gi han mat. Jeg så han var sulten, for han søkte litt med munnen, men kort tid etter begynte han å hylgråte. Jeg tok en pause, men prøvde igjen, med samme resultat. Jeg gikk også ut på stellerommet/ammerommet, men med en gang han ble lagt til begynte han å storgråte. Slik var han sist lørdag vi var ute også. Jeg fikk rett og slett ikke mat i ham og vi måtte bare skyndte oss hjem. Uff. Det er ingen god følelse og ha et storgråtende barn liggende ved brystet, og i alle fall ikke i all offentlighet. Veldig upraktisk er det også, at jeg ikke kan amme han ute. Noen som har vært i samme situasjon og som har noen råd? Man føler seg på et merkelig vis veldig avvist som mamma når poden ikke vil spise av puppen din...
Snabeltann Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har hatt det sånn med begge barna mine. Det er IKKE gøy. Jeg kaller det nysgjerrighetssymdromet. Barna mine har bare villet die i et mørkt rom uten lyder eller i det de er i ferd med å sovne inn. Uten dette: NULL pupp. Begynte vel med begge litt før 2 mnd alder. Min minste er 5 mnd nå. Han får fire puppemåltider om dagen og to om natten. Det holder, han er stor og fin! Men får ALDRI i han mat borte. Ikke flaske heller. Så vi må alltid hjem vær 4 time. Første mann ammet jeg i over to år, selv med samme problem. Det snur nemlig igjen i 8-10 mnd alder. Da VIL de ha pupp, frivillig.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Uff... Har du noen gang snakket med hs om dette? Jeg lurer så fælt på om jeg gjør noe galt... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå