metaMORfose Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Klart vi skal navne laptopen min!!!!!!! Og jeg er nå veldig sikker på at det er en mann, for han lager mye unødvendig trøbbel. I kveld er jeg ekstremt trøtt, har vært i full aktivitet i hele dag, vi er på et badeland/spa/hotell med hele familien. Svigermor og jeg hadde bestilt en sånn felles pakke med massasje og peeling, og en sånn aromaterapisak. Det innebar at vi ble beordret nakne inn i badstu, og så i boblebad. Jeg er ikke sjenert og har ikke problemer med nakenhet, tvert i mot, men det er spesielt å tilbringe tid naken med sin svigermor - enda så glad jeg er i henne )))) en ting er dusj og skift i svømmehall, en annen ting er alene i badstu/boblebad )) Foreslå navn til laptopen min, da. Jeg liker trauste navn, og så må det være litt morsomt. )) God natt til dere.
blond Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Karlson? Som i Karlson på taket. Er ikke han bøllete, da? Og traust navn er det iallfall.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Per.....->bare for det falt inni hodet mitt.. Jonny....-> typisk trøbbelnavn;) Røkke---> siden det er en jobb pc hehe Det var visst det min fantasi klarte nå så sent på kvelden..
Ranveig R Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Torstein. Synest det er eit bra navn for ein laptop, utan at eg har nokon god grunn for det. Kanskje eg kjem på noko fantastisk lurt og morsomt i løpet av natta...
Jojo x3 Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Mr Hardy, Kåre, Tor eller pc-ola er mine forslag!
metaMORfose Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2010 Visst er dere morsomme... men når jeg ser på vidundret mitt, så er det liksom ikke noen av navnene som passer. Flere forslag? Mannen min sier at Herr Laptop er en jente - han skjønner ikkeno!!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Kanskje han er tve kjønnet? Eller slik at han kan skifte fil alt etter når det passer han.. Jeg tror nemlig det er en liten luring jeg, den datamaskinen din:) Noen litt på kanten: "liker mus" "mann med innebygget mus" "musehus" Andre forslag: - Petter - Kornelius - Tootsi - Tochi - don juan - Herman (så kan mannnen din kalle den Hermine)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Evnt: Martin (så kan mannen din kalle den Martine:)))))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Mikke Mus??? Haha der kom jeg innom mus igjen.. har visst fått det på hjernen hihi:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå