Gå til innhold

BÅDE Valentine's og morsdag... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk om slap in the face for alenemødre... Kjenner jeg skulle så altfor, altfor gjerne hatt noen å dele morgendagen med. Selv om jeg egentlig hater Valentine's.

Bare et lite hjertesukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så sant du har barna kan du vel feire morsdagen.

Er alenemor selv og jeg og unga skal vel finne på noe for å feire.

Så får valentines day bare være, hadde vel neppe feira det så mye om jeg hadde gubbe heller

Skrevet

Blir nok å gjøre det etterhvert jeg også, men nå er han litt for liten til å forstå hva morsdag er, er jeg redd :-)

Skrevet

Jeg har kjæreste nå, men får likevel ikke feira den siden han er i militæret. Skikkelig kjipt :o

Skrevet

Kan du ikke se slik på det:

Valentines er en amerikansk importert greie som handelsstanden har satt i gang. Den blåser vi i!

Fastelavn er også i dag, fin tradisjon å bake boller og invitere noen hyggelige mennesker!

Morsdag: mine barn tegner en tegning hver til meg. (Nå er de kanskje litt større enn din, jeg mener bare å si at det er ikke nødvendig å gjøre så mye ut av det.) Jeg har kjøpt en liten gave til meg selv. Mamma er jeg uavhengig av om jeg har en mann!

Skrevet

Vi drar å feirer morsdagen med familien :) Selv om jeg er alenemor er det en fin dag hvor jeg kan feire min mor og hun feirer meg :)

Skjem dere selv ekstra godt bort i dag og finn på noe fint med barna, vi er da ikke avhengig av en mann for å få en fin dag vel :)

Skrevet

Selv kjenner jeg at jeg er litt selvmedliden idag... alt er liksom bare kjipt fordi ingen kan gjøre litt for meg siden det både er Valentinesday og morsdag, Men jeg må henge meg på st hans her og!

Det er kun du som avgjør hvordan dagen din skal være :) så nå skal jeg snu om den selvmedlinen min til noe positivt med mine søte små!

Ha en flott dag alle mammaer :)

Skrevet

Jeg har samboer og merker fint lite til hele valentinsdagen, og jeg kjenner mange andre som heller ikke tar det så hytt. Det er jo bare en opphauset feiring for å få i gang mest mulig salg fra butikkene sin side. Ville du virkelig ha feiret om du ikke hadde vært singel?

Skrevet

Har vært skikkelig nedfor i dag. Er alene med to, å de er for små til å i det heletatt vite hva morsdag er. Kjæresten min bor flere timer unna, det er slitsomt i seg selv. Jeg var spent på denne dagen, for jeg er egentlig ikke noe "merkedag" menneske. Allikavel, tårene spratt ut da jeg logget inn på facebook i dag. Der leste jeg om alle jeg kjenner som fikk ditt og datt av stasfeiring, enten med barn og mann eller fra kjæresten sin. Min kjæreste er vel med barna sine hos deres mor og feirer dagen siden det er hans helg. Det ser jeg selvfølgelig ikke på som noe dumt i seg selv, bare trist det er på valentines day.....Her sitter jeg da, uten noe som helst feiring. I løpet av de par årene jeg har vært alene med barna har jeg ikke en eneste gang syntes synd i meg selv, å ikke hatt det bra. men i dag..... dagen i dag har vært pyton.

mest av alt er jeg overrasket over meg selv. at jeg reagerer så sterkt på noe jeg ikke trodde jeg brydde meg om, og som jeg selv synes er idiotiskt å bry seg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...