Solveig73 Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Har en gutt på 11 måneder som fremdeles får en god slump pupp i løpet av dagen. Men etter at vi sluttet med nattamming for halvannen måned siden, så gikk produksjonen drastisk nedover. Vel, i dag bakte jeg en mektig sjokoladekake i anledning morsdagen (ja, jeg bakte hehe) og vi fråtset i den i ettermiddag... og noen timer etterpå fikk jeg spreng som jeg ikke har hatt på veldig lenge. Nå er det veldig lenge siden jeg har spist sjokoladekake, men dette har skjedd hver gang, melken bare strømmer på... men, det må være rykende fersk hjembakt og varm sjokoladekake. Og det holder ikke med bare ett stykke :-) Ikke så sunt og næringsrikt tips kanskje, men sunt for humøret:-)
_Løvemamma_ Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 En hver unskyldning til å spise masse sjokoladekake motas nok med takk av de fleste ammende
syngejente Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Det skjer med meg også. Når jeg har spist kaker får jeg skikkelig brystspreng og melka bare renner!! Ammer fortsatt jenta mi på 11mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå