Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Er i uke 14, og har hatt hodepine hver eneste dag i to-tre uker nå... Hodepinen sitter helt fremme i pannen, og jeg begynner å bli passe lei nå! Har prøvd det meste for å få den til å gå over, gått mye tur i frisk luft, prøvd å kvile litt osv, men ingenting hjelper.. Noen som har opplevd det samme, og som har tips til hva som kan hjelpe? Hvor mye paracet er for mye? Har tatt en til dagen, kanskje tre ganger på to uker, kan jeg fortsette slik? Takk for svar og hjelp
Gjest Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Vann, en lur i løpet av dagen, yoga (hodepine kan forværres av muskelspenninger), men noen er rett og slett bare plaget med det en periode av svangerskapet uansett hva de gjør. Håper det snart går over:) (har du hørt med legen om det er noen andre smertestillere han kan anbefale?)
Erle79 Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Det er helt vanlig å slite med hodepine i svangerskapet. Jeg var veldig plaget fra uke 12 til 20, men så gikk det plutselig over. Du bør bruke så lite smertestillende medisiner som mulig, men en tablett i ny og ne for å få dagene til å fungere kan vel ikke skade. Drikk mye vann og få nok (men ikke for mye) søvn, det lettet trykket litt for meg. Håper det går over om noen uker, slik det gjorde for meg...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Takk for svar og tips:) Drikker nok ikke nok vann, men heller innpå med melk. Kunne nok også prøvd å sove litt mindre, er skikkelig sovemenneske og sov 12 timer inatt. (Har ingen barn nei;).. ) Skal spørre legen om smertestillende ved neste kontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå