Gå til innhold

Er så glad :) vi har bestemt oss:)

Anbefalte innlegg

Til dere som leste mitt innlegg 23 januar. angående usikkerhet på om vi skulle beholde barnet pga religion, ikke gift å litt sånn ting.... Takker for alle svar som jeg fikk da:)

vi har bestemt oss for at vi skal beholde barnet :) å er kjempeglad for det. Vi fant ut at det var bedre å stå for det som vi har gjort. Har også snakket med noen andre innenfor religionen som sa at abort var ikke ett tema en gang.

så vi kommer til å gifte oss om ikke så veldig mange måneder..

så da blir det ett lite knøtt født i slutten av september, og vi gleder oss kjempemasse :) Blir mange opplevelser for datteren min på 5 år, faren skal ha en til i mai, jeg å forloveden min skal gifte oss, datteren min begynner på skolen, å jeg skal ha baby i slutten av september...

det kommer i alle fall til å bli ett innholdsrikt år for henne :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141433400-er-s%C3%A5-glad-vi-har-bestemt-oss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra dere kan være litt fornuftige også.

Innlegget ditt er forøvrig et godt eksempel på dobbeltmoralen hos religiøse. Det at du i det hele tatt tenkte på å gjøre en synd mot et lite barn for å unngå andre synder... latterlig...

Men gratulerer får jeg vel si.

Annonse

jeg må si at jeg var fortvilet over det som hadde skjedd. tanken om abort ble slått bort ganske fort, men der å da var det jo en tanke. i fortvilelsens øyeblikk. skjønne dere som reagerte som dere gjorde.

men som sagt så er jeg kjempeglad for at vi bestemte oss for å beholde :) har bare ikke kommet meg inn her for å fortelle det for nå, med tanke på at jeg ikke har nett til vanlig.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...