Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=291234547774&ref=ts
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 en ide og skrive hva det er en gruppe for kanskje??
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Done! Selvfølgelig! Nå må vi stå opp for verdiene våre!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Du tok deg flere tastetrykk å spørre om det enn det hadde tatt deg å trykke på linken, hehe...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Neppe Trenger ikke melde meg inn i en tullete Facebook-gruppe for å ta standpunkt
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Noen ganger kan det være god hjelp i å vise standpunktet ditt til verden. Det er ingen som tjener på at du sitter i en krok og tenker. Det handler om å vise sin støtte til de folka som har tatt kampen for oss...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #9 Skrevet 13. februar 2010 Jeg vil ikke kalle det å trykke "Join" på en Facebook-gruppe for å gjøre noe aktivt og når mange er medlem i "hundre" grupper for og imot saker og ting (alt fra pæreis til islam) så har jeg vanskelig for å ta dem seriøst. Jeg gjør det på andre måter med leserinnlegg, blogginnlegg, selvlagde t-skjorter med trykk osv. Å melde seg inn i Facebook-grupper har blitt vår tid sovepute. Kom dere ut og gjør noe aktivt for det dere tror på!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #10 Skrevet 13. februar 2010 Men skader det deg eller andre om du trykker på "join"?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #11 Skrevet 13. februar 2010 Jeg mener de skal si unnskyld jeg da. Greit nok er det ytringsfrihet i Norge, men å krenke en annen religion er noe helt annet synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #12 Skrevet 13. februar 2010 Skader ikke. Men jeg synes det er synd at det er alt folk gjør. Man melder seg inn i en Facebook-gruppe og tror at da har man gjort sitt for saken
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #13 Skrevet 13. februar 2010 Er det greit at de krenker nordmenn da? Du burde lese litt hva religionen deres står for, og hva det står i koranen at de skal gjøre med ikke-muslimer. Skal vi unnskylde oss for å ha trykket en tegning av en eventyr-person, så skal vel de først unnskylde seg x antall ganger for at boken de følger omtaler oss som griser og hunder som må tortureres og drepes. Det er en muslim sin PLIKT å drepe alle ikke-muslimer han kommer over. Å forsvare islam er det dummeste en kan gjøre. Våkn opp!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #15 Skrevet 13. februar 2010 Jeg mener ikke at jeg har "gjort mitt", men jeg mener det er bedre å gjøre små ting enn ingenting ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #16 Skrevet 13. februar 2010 Hadde ikke falt meg inn i halvsøvne å melde meg inn i denne gruppen. Jeg er ikke enig i alt islam står for. Jeg har studert litt islam men er ikke islamist selv. Vet ihvertfall nok til at man ikke trenger å tråkke på en muslim ved å tegne en gris som skal ligne Muhammed. Grisen er ett skittent dyr + man tegner ikke hellige profeter (noen muslimer synes det er ok å tegne profeter). Det er ikke her snakk om ytringsfrihet, men religionskrenkelse. Om reaksjonen til muslimene var rasjonell er en helt annen debatt. Så kan vi ta nordmennene. Slik de skriver inne på denne siden så synes ikke jeg de er noe bedre, blir flau over å være nordmann. Ikke uttal dere før dere vet noe om religionen. Som sagt så er det mye jeg er uenig i ang islam bla sharia lovene osv, men det må gå ann å diskutere saklig. Dette med selvmordsbombere (lille jihad) er ikke en del av religionen islam som blir støttet. Dette er ekstremister. Vi er alle mennesker.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #17 Skrevet 13. februar 2010 Alle har ikke fb, og kommer da ikke inn. Så nei, det tar ikke lengre tid å lage et innlegg for å spørre om hva linekn inneholder. Den som ler sist, er det vel noe som heter... DU burde legge det på minnet.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #18 Skrevet 13. februar 2010 WOW, utrolig vanskelig det skulle være å bare sjekke linken da... Det er en gruppe for å støtte Dagbladet og vise dem at nordmenn står bak dem.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #19 Skrevet 13. februar 2010 Hvorfor er du interessert i gruppen hvis du ikke har fb? HAHAHAHA
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #20 Skrevet 13. februar 2010 PS står faktisk også i Bibelen (Bergprekenen matt.22) at man skal hugge hånden av en tyv.. men vi gjør jo ikke det?? Så at islamister skal drepe alle kristne står i koranen.. gjør de det da?? Ekstremistene vil vel prøve på det men det er jo ikke slik det er i praksis, gi dere nå da og ikke uttal dere om en religion dere tydligvis ikke kan noe om. (Hverken kristendommen eller islam tydligvis). Hilsen 22.46
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #21 Skrevet 13. februar 2010 Nei, kommer aldri til å melde meg inn i en slik gruppe. Ikke-muslim
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #22 Skrevet 13. februar 2010 Religionskrenkelse - langt ifra! De får tro på hva de vil og be til hvem de vil, de får bo her, vi godtar/har godtatt dem og vi bygger moskeer til dem osv. Litt humor/parodiering får de tåle, det tåler alle andre her i landet.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #23 Skrevet 13. februar 2010 Er det ikke lov å spørre hva slags gruppe idioter som deg prøver å rekruttere dibbere til?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #24 Skrevet 13. februar 2010 Det må du bare gjøre, jeg bare påpeker hvor bortkastet det egentlig er for deg...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #25 Skrevet 13. februar 2010 Akkurat det tåler alle andre her i landet. Litt av en innstilling. Hva med å ha en innstilling som sier: De har vokst opp med en helt annen kultur enn meg, en helt annen historie. De tenker ikke som meg. Hvorfor ikke ta litt hensyn. Ihvertfall på NOEN områder. JA de skal absolutt inrette seg. Jeg er HELT enig her. MEN jeg synes at når det gjelder dette her så kan vi være litt storsinnet for dette er viktig for muslimene. Men jeg antar at du er i trass og ser ikke til nesetippen engang.. Synd at du ikke er villig til å sette deg inn i andre mennesker sin situasjon for da får man utvidet sitt menneskesyn så utrolig mye. Og kan tilføye at jeg synes at vi drar det altfor langt med annen parodering også.. Slik som Bondevik f.eks. Det er mange som har blitt skuffet og lei seg. DA er det ikke morro lenger. Man tuller ikke med folk som sliter og er syke, med andre ord; man sparker ikke noen som ligger nede..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå