Gå til innhold

Hva mener du gjør et hus til et hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er nok en tråd ang stiler og trender i hjemmet. Jeg har et skikkelig harry og booooring hjem ifølge dib. Svart skinnsofa, kisebærmøbler og bilder av datteren min på veggen! Gud forby!!

Men uansett, det at vi har bilder, leker i stua, ikke alltid matchende håndklær på badet og litt uorden i i ting( uten at det er kaos) gjør at jeg føler dette er et hjem og ikke en utstilling. Det vises at det bor folk her og tingene her gjenspeiler oss på en måte..

Hva gjør ditt hus til et hjem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det ikke er perfekt.. Stuen er ikke tatt rett utifra den nyeste bohuskatalogen, og man kan faktisk søle noe uten å få noia.. :)

For meg er et hjem der man føler seg vel, og kan slappe av. Det skal være koselig og eget. Ikke stivt og overpyntet.

Skrevet

Et hus er et hjem når det bærer preg av dem som bor der - på godt og vondt ;)

Skrevet

Det er menneskene som bor der som gjør et hus til et hjem.

Skrevet

at huset bærer preg av at her bor der en familie :) Vi har ikke en spesiell stil, og har krims krams både her og der, og alle som kommer ser at vi liker oss hjemme. Vi har litt sammenbretta klær her og der, leker i stua, og hundekurv med hundeleker. masse sko og jakker i gangen osv :) deeeeilig :)

Skrevet

Bildene, bøkene, mæblene og de andre tingene som jeg og de andre i familien har et personlig forhold til. Ikke minst menneskene som bor i hjemmet og historien vår her:)

Skrevet

Menneskene som bor der, selvsagt. Hos meg ser det ut som "den nyeste bohuskatalogen", men her kan alle søle, grise og leve så mye de vil. Alt kan vakses og det er jo tross alt et HJEM :)

Skrevet

Et hus er et hjem når du selv trives, og driter i hva alle andre sier og mener om ditt og datt og hvordan ting skal være:) Vi er alle forskjellige:) Og godt er det!!

Skrevet

Et hus er bygget av murstein og tre, ett hjem er der det er barnelatter..

Skrevet

At vi som bor her har tingene våre her. Ingen andre skal bestemme hvordan vi skal ha det!

Skrevet

Alle føler tilhørighet og slapper av uten å ty til alkohol. Og jeg har nøkkel til utgangsdøren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...