ToSmåToStore Skrevet 15. februar 2010 #26 Skrevet 15. februar 2010 Aron, Da tenker jeg litt Aragon, sterk, kjekk mann!hehe. Tuva, Dette er ett av yndlingsnavnene mine! Sønnen min heter Kasper Elias etter oldefaren sin, og lille i magen skal hete Frida Alice etter oldemoren min:)
Bumblebeee Skrevet 15. februar 2010 #27 Skrevet 15. februar 2010 Kasper Elias og Frida Alice er flotte navn, men jeg er heller ikke så glad i dobbeltnavn. Synes Frida er et kjempesøtt navn. Datteren min heter Madeleine og gutten som kommer vet vi ikke neda, kanskje Mathias eller Christian.
ღMadame_mim ღ Skrevet 15. februar 2010 #28 Skrevet 15. februar 2010 Madeleine er et av mine yndlingsnavn, og jeg synes både Mathias og Chrristian er fine navn :-) Datteren min skal hete Michelle :-)
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #29 Skrevet 15. februar 2010 Michelle er eit kjempe fint navn, var blandt navnene på vår baby liste. Mine barn heiter Ole Thomas og prinsessa i magen skal hete Madelen
¤Lykke¤ 2007 + 2010 Skrevet 15. februar 2010 #30 Skrevet 15. februar 2010 Min gutt heter Thomas og den lille i magen blir nok enten Philip eller Nicolai:) Selvfølgelig synes jeg da Ole Thomas er et vakkert navn, det er forresten Madelen også
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 15. februar 2010 #31 Skrevet 15. februar 2010 Synes Thomas er et ok navn=), desverre har jeg mange dårlige assosiasjoner med enkeltpersoner som heter det=( Nicolai og Philip likte jeg veldig godt=) min gutt heter Christian og lille i magen blir Alexander hvis gutt, hvis jente Linea eller Sarah.=)
Smurfemor ツ Skrevet 15. februar 2010 #32 Skrevet 15. februar 2010 Christian er et kjempe fint navn! Alexander syns jeg passer fint sammen med Christian. Linea og Sarah er søte jente navn Min datter heter Maja, Baby'n i magen vet vi ikke helt hva er ennå...men hvis det blir gutt syns jeg Mats eller Filip er fine guttenavn. Hvis det blir jente har vi tenkt litt på Sarah...
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 15. februar 2010 #33 Skrevet 15. februar 2010 Christian liker jeg godt, Alexander liker jeg ikke så godt (jobber i bhg og forbinder ofte navn med barn jeg har hatt der) Sarah sto høyt på lista da vi fikk snuppa. Alltid likt det, favorittdukka mi het det da jeg var liten Linea liker jeg også veldig godt fordi...... Jenta mi heter Anna Linnea <3 Gutten i magen skal hete opp etter min pappa og oldefar og får navnet Otto, muligens med et navn til.
gutt07<3 juni jente10<3 Skrevet 15. februar 2010 #34 Skrevet 15. februar 2010 Gutten min heter Mathias:) Jenta i magen har vi ikke helt bestemt oss for enda, men tror det blir enten Emilie eller Malin. Anna Linnea var ett veldig fint navn:) Otto var litt uvanlig navn for meg..
GuttemammaTilTo Skrevet 15. februar 2010 #35 Skrevet 15. februar 2010 Jeg er glad i dobbeltnavn og syns Anna Linnea var både fint og søtt, klinger bra. Otto må jeg høre noen ganger før jeg ville blitt vant til det, men liker at navn ikke er så veldig poppis, så det er bra! Vi har dobbelt navn på gutten vår men bruker kun fornavn til daglig, han heter Levi Fernando. (jeg og faren + alle tanter,onkler og besteforeldre minus bestefar har også doble navn,) Vi vet ikke hvem som skjuler seg i magen og er i startfasen med å finne navn, men vi liker begge Evita om det er jente.
eggstokk Skrevet 15. februar 2010 #36 Skrevet 15. februar 2010 Jentene mine heter Lisa og Erle. Liker først og fremst ikke så godt doble navn. Levi Fernando og Evita synes jeg er alt for pretensiøse navn. Liker ikke i det hele tatt.
Nr 3 er på vei ;) Skrevet 15. februar 2010 #37 Skrevet 15. februar 2010 Synes Levi er det litt underlig navn, men hadde sikkert blitt vandt til det Evita er uvanlig men veldig fint:) Mine to heter Emil og Hermine
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 15. februar 2010 #38 Skrevet 15. februar 2010 emil ekjempe fint, hvis jeg får en gutt kan det hende han blir hetene det:) hermine er ikke min stil men det er fint, bare uvant. jenta mi heter madelen, og så har jeg to stebarn som heter simen og sandra.
2005&2010 Skrevet 16. februar 2010 #39 Skrevet 16. februar 2010 Madelen, Simen og Sandra synes jeg er kjempefine navn. Jenta mi heter Sarah Kamma, mens jenta i magen heter forløpig Hennie Oline. Ikke helt sikre enda da. Vi lar navn gå i arv, så Kamma og Oline er fra besteforeldrene våre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå