Romeren Skrevet 13. februar 2010 #1 Del Skrevet 13. februar 2010 Gutten min runder 3 måneder om akkurat ei uke (12 uker i dag), og de siste ukene har det vært vanskelig å få han til å spise på vanlig måte... Jeg ammer han stort sett liggende, og det har vært umulig å få i han mat når vi er ute i offentligheten. Dette skjedde i dag da jeg var på kafé: Det hadde gått 2-3 timer fra siste måltig, og jeg tok han derfor opp for å gi han mat. Jeg så han var sulten, for han søkte litt med munnen, men kort tid etter begynte han å hylgråte. Jeg tok en pause, men prøvde igjen, med samme resultat. Jeg gikk også ut på stellerommet/ammerommet, men med en gang han ble lagt til begynte han å storgråte. Slik var han sist lørdag vi var ute også. Jeg fikk rett og slett ikke mat i ham og vi måtte bare skyndte oss hjem. Uff. Det er ingen god følelse og ha et storgråtende barn liggende ved brystet, og i alle fall ikke i all offentlighet. Veldig upraktisk er det også, at jeg ikke kan amme han ute. Noen som har vært i samme situasjon og som har noen råd? Man føler seg på et merkelig vis veldig avvist som mamma når poden ikke vil spise av puppen din... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141433050-hjelp-om-brystvegring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå