Tante Servante Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Har noen av dere erfaring med hårfjerning ved hjelp av epilator?
Gjest Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 funker fint for meg syykt vondt egentlig, men det går over raskt når "kroppens naturlige bedøvelse" kommer ;p da er det ikke så vondt lenger. jeg bruker epilator gjennom sommerhalvåret ihvertfall, av og til på vinteren bare. har hørt at man kan få nuppete hud hvs man gjør det ofte, men jeg har ikke merka noe til det ihvertfall. hårene kommer tilbake etter et par-tre uker hos meg, da er de også veldig myke iforhold til når man barberer leggene. så jeg anbefaler det hvis du takler litt smerte i begynnelsen=)
mamman til to gutter Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har en det er veldig lenge siden jeg har brukt nå... Det jeg har gjort i de periodene jeg har brukt den, er at jeg har vokset leggene første gang, det er også vondt, men ikke så langvarig vondt. Så har jeg brukt epilatoren jevnlig etter det. Da har det ikke vært så mye hår og det er ikke så vondt som når det er mye (alt håret vokser ikke likt, derfor er det ikke så mye på en gang når man først har nappet alt opp med rota).
Bettybu Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Sinnsykt vondt, så den ble brukt en gang... Jeg fikk "nupper" - inngrodde hårstrå.. Muligens kunne det vært unngått litt mer mer regelmessig tørrbørsting av leggene... Har fått nupper etter voksing også...
dollylille Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 jeg bruker epilator spesielt om sommeren, og d funker veldig fint, gjør d ca annen hver uke, og har aldri vært plaget av nupper eller inngrodde hår. Gjør man dette regelmessig, blir d ikke så veldig vondt heller, men d er ikke helt smertefritt. D som er fint når man bruker d mye er at man kan få mindre hårvekst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå