Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Har krangla med mannen, gått ganske hardt for seg i kjeften med begge to her, vet ikke om vi kan klare oss ut av dette nå. Vet ikke om det hjelper å ringe noe familievernkontor? Han vil at jeg skal flytte hjem til mamma inatt, men blir ikke aktuelt uten lillegullet.. Kanskje jeg bare skal kikke etter leilighet? Dritt altså.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Familievernkontoret er edrt å prøve, funker det ikke, er det bare å bryte ut av forholdet
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Det kan hjelpe å få en 3part til å se på forholdet...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Hva handler krangelen om? Er det småting og bagateller, eller er det større eksistensielle saker? Og ærlig talt, jeg skjønner at det kan gå hardt for seg, men å be den ene om å flytte ut for natta er jo bare merkelig. Det er sånt man gjør når det er vold eller mishandling inne i bildet. Ring fvk på mandag, definer problemene og forsøk å komme dere videre. En krangel kan kanskje være starten på noe nytt?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 ja, er jo bare smådritt, men føler meg angrepet av gubben når det er ting han mener jeg er for dårlig til å gjøre. Men vi er jo tross alt to om å gjøre ting, føler han setter seg i fars rolle overfor meg, og mener han skal snakke til meg med respekt, noe han ikke gjør. Idag var det rydding som tydeligvis var på programmet, og istedenfor å si det på en ordentlig måte, at nå kan vi ta en liten runde i huset, ble det veldig hakking på meg og min "manglende" rolle i huset. De siste ukene har jeg vært veldig sliten med urolig lillegull om natten, og hard jobbing på dagtid. Har hatt null overskudd til noe rydding. Ble formelig jaget ut av huset av en som nærmest stod over meg og kjeftet mens jeg gikk rundt i huset. Kjenner det omtrentlig har gått på helsen løs.. Blir skjør i nervene.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 oi, hørtes ut som ett rollebytte. Mange damer som "snakker" sånn til mannen sin. Prøv å søk hjelp før dere gir opp. En siste sjanse!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 Tidligere har broren vært med på å snakke sammen med oss, var absolutt på min side der, han setter seg opp som "farsrolle", men er jo ikke det jeg vil ha, jeg vil ha en likeverdig partner. Tror nok jeg blir å sove på sofaen inatt. Han er borte for øyeblikket, tror vi trenger denne pausen ikveld. Og denne helgen skulle liksom bli min lille oase før jeg begynte på ny frisk på jobben mandag morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå