Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Er så sårt å aldri bli husket av sambo på bursdag, morsdag, valentinesday og jul..... ... ;(
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Å ikke bli husket av samboer på morsdag er vel ikke så ille. Du er da ikke hans mor...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Jeg husker på farsdagen for den lille sin skyld, noe jeg synes er rett og rimelig:)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 hvis du gjør som meg og begynner å hinte i god tid før sånne dager slipper du å bli skuffa men jul? husker han ikke å kjøpe gave til deg i jula engang?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Jeg foretrekker å bli husket alle de andre dagene i året jeg da. Verre om han hadde glemt deg da.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Du må minne han på det på forhånd, da vet du! Ingen vits i å gå rundt og være sår for at folk "glemmer" dager. Si i fra om hva du vil ha her i livet, jente!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Nei, han kjøper aldri gaver til meg. Hjelper ikke hvor mye hint jeg eller andre gir ;(
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 Noen menn er skrudd sammen sånn at de ikke husker datoer. Innse at han er sånn, og minn ham på det. Jul bør han huske selv om han er mann, der er jeg enig - kan ikke unngå å se at det nærmer seg jul hvis man svinger innom en butikk i tidsrommet oktober-desember.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #9 Skrevet 13. februar 2010 hvis det ikke hjelper å hinte får du bare si det rett ut. Si at det sårer deg, og at du ønsker at han viser deg litt ekstra oppmerksomhet på sånne dager. Iallefall bursdag og jul, det må da vel være minstekrav.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #10 Skrevet 13. februar 2010 Slutt å kjøpe gaver til ham - hvis det er slik han vil ha det kan du gi igjen med samme mynt. Ingen bursdagsgave, julegave, farsdagsgave eller bursdagskake for den sakens skyld... Lag planer med venninnene dine på bursdagen hans...
Hellobaby Skrevet 13. februar 2010 #11 Skrevet 13. februar 2010 Hvorfor gir han deg ikke gaver? Har han ikke penger, glemmer han dagene, eller gidder han bare ikke? Du virker ganske tafatt da.. ! Du må jo bare si rett ut til ham at du ønsker deg gaver! Jeg har ikke alltid fått gaver, og har aldri fått en eneste valentine's gave i hele mitt 30-årige liv, men har ikke brydd meg nevneverdig om det. Vi har heller kanskje blitt enige om å spare de pengene til noe annet vi kunne kjøpe sammen, gått ut og spist, eller brukt på ferie.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 13. februar 2010 #12 Skrevet 13. februar 2010 Vi feirer morsdag, fastelaven, farsdag osv mest for barna sin del vi da Så jeg gikk til innkjøp av en fiiiin morsdagsbukett til meg selv i går (som min mann glemte å ta ut av bilen, i dag var den død). Kjøpte morsdagskake i dag, boller, krem og gave sammen i dag. For i morgen skal vi kose oss sammen med barna og feire morsdag, fastelaven og valentine SAMMEN. Men han står opp med barna i morgen, lager frokost og kaffe som dem kommer med på senga til meg Jeg gleder meg jeg, selvom jeg har "stått bak" det meste
ConsuelaBananaHammock Skrevet 13. februar 2010 #13 Skrevet 13. februar 2010 MEN.... Bursdager & jul får de søren meg huske selv syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #14 Skrevet 13. februar 2010 Får meg ikke til å slutte å kjøpe gaver til han, blir feil med tanke på ungene. Tror rett og slett bare han ikke gidder, er ikke penga som er problemet hvertfall. Ikke blir dagen glemt heller, for broren hans har sendt han sms om det også.. Er nok ikke tafatt til vanlig, bare veldig sliten etter no harde arb dager nå, og litt sår bare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå