Hopptetussa90 Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Sånn helt vanlig kaffetrakter uten masse fancy smikksmakk, mener du? Vel, da kan jeg anbefale en Moccamaster.
PAVEEL Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Som ei kaffekjærring som jeg er så anbefaler jeg Moccamaster! Ingen over, ingen ved siden. Jeg elsker min<3
Gjest Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Vi har en veldig god kaffetrakter,Braun.Den kostet rundt 6-700.Tror jeg det var.Veldig fornøyd med den! Den slår seg av helt av seg selv etter 2 timer,om man skulle glemme det:).
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Vi har moccamaster. God og bra, har den rimeligste modellen som er på tilbud stadig vekk, og den holder i åresvis.
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 Braun sin som koster 6-700kr er vår favoritt.. og mange andre jeg kjenner.. synes den trakteren lager såååå god kaffe!!
ApriIbaby Skrevet 13. februar 2010 #10 Skrevet 13. februar 2010 Moccamaster der du trakter rett på stålkanna.....deilig å slippe å heller over hver bidige gang,...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. februar 2010 #11 Skrevet 13. februar 2010 Moccamaster. Holder evig.
Blåveis Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2010 Tusen takk for tips :-) Ja, jeg vet at Mocca master er god, men er det noen som har andre tips ? Er absolutt ikke ute etter noe fancy, men syns Mocca Master ser litt vel kjedelig ut..................ikke meningen å støte noen altså ;-)
PAVEEL Skrevet 13. februar 2010 #13 Skrevet 13. februar 2010 Den er vel ikke den mest fancye på markedet, men hvis du er ute etter den beste kaffen så er den det sikreste kjøpet;)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. februar 2010 #15 Skrevet 13. februar 2010 Moccamaster. Skjønner ikke problemet med at den ikke ser nok fancy ut. Er det stil eller smaken som er det viktige? Mange stilige vannkokere.....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. februar 2010 #16 Skrevet 13. februar 2010 Kjære deg, enten kan du kjøpe en som ser fin ut, eller en som lager god kaffe. Og da skjønner jeg ikke hva du egt vil ha?
Blåveis Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #17 Skrevet 14. februar 2010 Var virkelig ikke meningen å støte noen, men det klarte jeg visst ;P Jeg vil ha god kaffe og en kaffetrakter som kan stå på kjøkkenbenken og se helt normal fin ut. Mocca master lager nok den beste kaffen, men jeg håper det finnes andre traktere som lager god kaffe. Takker for svar :-)
Gjest Skrevet 14. februar 2010 #18 Skrevet 14. februar 2010 Den jeg nevnte ser ut som en helt vanlig kaffetrakter,ikke noe fansy ved den i det hele tatt:).Den lager også veldig god kaffe og som jeg skrev så slår den seg av helt av seg selv etter 2 timer hvis man glemmer å skru den av:).
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 14. februar 2010 #19 Skrevet 14. februar 2010 Moccamaster. Har den som er svart, men om du skal ha noe som ser ennå mer fansy så kan du jo heller kjøpe kaffemaskin. Nesspresso eller hva det nå heter( har det også og da får man god kaffe og den ser vel bedre ut enn en kaffetrakter. ) Får min del setter jeg det inn i skapet når det ikke brukes.
Collette Skrevet 14. februar 2010 #20 Skrevet 14. februar 2010 King of Coffee fra OBH Nordica lager knallgod kaffe og er best i test.
Gjest Skrevet 14. februar 2010 #21 Skrevet 14. februar 2010 Jeg tenkte også på utseende når vi skulle kjøpe trakter, og det finnes mer stilige trangere. Problemet er bare at de ikke lager like god kaffe. Moccamaster er den eneste som får alle sine modeller gjennom "kravene" for god kaffe. Den finnes i mange forskjellige farger så vi DNT en i sølv som passer fint til kjøkkenhåndtakene. Har ikke tenkt på at den ikke er fin etter at vi kjøpte den. Så da blir moccamaster også mitt eneste tips siden kaffesmak er viktigere enn utseende. Så stygg er den ikke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå