Gå til innhold

Såkalt hvit stil.. Har ALLE hunget seg på bølgen?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes den stilen var skikkelig fin før, shabbychick\fransk landstil, men nå har jo alle det.. :s

Skal og innrømme at det er litt kjedelig, syns alle interiørbloggene er veldig like.. Det er jo fortsatt fint, men veldig vanlig.

Selv har jeg en salig blanding av det meste jeg liker i huset mitt, og ingen spes stil, så skal vel egentlig ikke rope høyest.. :P

Annonse

Annonse

Nei, har ikke hengt meg på hvit bølgen..

Har min egen litt rare (ehhh kan det kalles stil??) måte å dekore på.

Suvernier, arvet, noen farger, treverk og gaver smelt i sammen til noe som kalles et hjem..

Jeg har ikke hengt meg på noen bølge i alle fall:)

Synes også hvitt på hvitt på hvitt på hvitt er litt kjedelig, men det er jo hverken du HI eller jeg som bor der, så vi kan puste lettet ut;)

Den stilen har tatt over etter 90 tallets furu, farger og "gamle symaskiner" stilen. Kommer garantert bli like harry om noen år, om den ikke er i ferd med å bli det. Pynte opp med mors blondetopper i den helhvite gangen og hjerter i kvist? Pluss hagevis av brennende lys for å understreke dukkehjemmet sitt. hælle måne.

Det har jeg da aldri sagt. Jeg har bare sagt at den type "stil" er kjedelig. Kanskje du kan fortelle meg hva som egentlig er moten nå til dags? Jeg syns folk har det ganske rotete med "stilene" i hjemmene sine.

Jeg har brune panelgardiner, svart sjeselong (å herre, vet ikke hvordan det skrives ;) ) franskgrå panelvegger, svarte og hvite lamper, en haug med leker overalt og furu spisebord! det skal ut, jeg vil ha svartbrun bord med matchende stoler til.. nett so ungdommen lika!!

Ikke HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...