Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Noen som vet om dette er mulig. Jeg driter i om vedkommende får vite det.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Har ikke hørt at det går an fra telefon, men politiet er veldig behjelpelig hvis en blir harselert (?) via telefon og sms.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Hei.. Om du har Telenor, kan du gå inn og logge deg inn på dine sider på internett.. der ifra kan du blokkere nr. Det samme gjelder helt sikkert Netcom eller hva du har LYKKE TIL.. For ja det er plagsomt å bli bombadert av meldinger av enkelte man ikke liker
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har Tele2, noen som vet om det er mulig der? Hva kan politiet gjøre?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Politiet kan gi et besøksforbud. Dette forbudet gjelder også for å ta kontakt via sms, internett og telefon.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Hva skal til for at politiet gir besksforbud?? Vi anmeldte en person som ringte og sendte sms døgnet rundt, her gjorde politiet ingenting,vi fikk beskjed om å bytte nummer. Så da er du heldig der du kommer fra.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Jeg må si at jeg ikke vet hva som skal til for at politiet selv griper inn og gir besøksforbud, men vet om flere som har fått hjelp av politiet etter å ha blitt trakassert. Da ble besøksforbud gitt ut til vedkommende som terroriserte de på tlf. Men det har vel litt å si også hvilken politistasjon man kontakter, og hvem det er som er på jobb. Vi har tilkalt politiet etter hjelp ved at noen har fyllekjørt, eller brutt seg inn i huset vårt. På hjemplassen vår kjenner vi alle politifolkene, og hjelpa var forskjellig fra person til person. Bl annet fikk vi beskjed når vi rapporterte fyllekjøringen, om vi visste nummerskilt på bil, som sikkert er vanlig prosedyre. Men idioten ville ikke ryke ut siden vi ikke visste nummerskiltet, og ba oss om å ordne opp selv ?!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Altså han har jo ikke skadet meg eller truet meg. Det er snakk om et langdistanseforhold som har røket, men vi begynner å tekste igjen etter noen dager, så er det i gang igjen. Nå greier jeg ikke mer. Å blokke han fra telefonen er den eneste måten jeg greier å slutte dette på. Han har ikke gjort meg noe. Jeg elsker ham av hele mitt hjerte. Jeg bare greier ikke mer av dette på- og av langdistanseforholdet. Det tar helt knekken på meg:´-(
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Skaff deg nytt abbonnement, og drit i å gi fyren det nye nummeret.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 Få deg hemmelig nummer, det er det enkleste.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har hemmelig nummer allerede, men han har det jo:-p Jo, kan alltids skifte nummer, men det er så mye bry!!!! Ggrr... Men det er nok eneste løsningen. Hadde håpet det var en enkel knapp på mobilen som kunne sile bort telefoner og sms fra han. I hvert fall til jeg er over den verste sorgen. Kanskje jeg bare skal skru av telefonen i to uker?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #12 Skrevet 14. februar 2010 huff ja ,men verre når de ringer med anonym ,og bare holder linja ikke sier en dritt,flere ganger om dagen .
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #13 Skrevet 14. februar 2010 Først ringer han fra vanlig mobil, så jobbmobil, når jeg ikke svarer ringer han fra jobbtelefonen som har hemmelig nummer... Sånn holdes det gående:( Han sier noe hvis jeg tar den da, men jeg orker jo ikke bli dratt inn i alt igjen, og vil helst unngå det.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #14 Skrevet 14. februar 2010 Kjøp ny tlf, hvis du ikke vil bytte nr. På min samsung kan jeg gå inn på meldingsinstillinger og samtaleinnstillinger, og blokkere nr. Telefonen er 3 år gammel, så er nok flere billige tlf du kan få tak i, hvor dette går an..!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #15 Skrevet 14. februar 2010 Du som skrev at det gikk an å blokkere på telenor sine sider, hvordan gjør en det? HI: Ta kontakt med polititet og be om besøksforbud. Anmeld han for trakassering. Jeg ville heller ikke byttet nr osv pga noe slikt, det er jo mye styr det.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #16 Skrevet 14. februar 2010 Kan jo ikke bare anmelde i hytt og pine fordi man ikke er sterk nok til å bryte kontakten selv da! (hvertfall sånn jeg forstod situasjonen din, at han ikke har gjort deg noe, men at du bare vil ha han ut av verden, og slippe å tenke noen mer på han) Jeg ville gått for ny tlf, evt ringe telenor eller hva du har, og spørre om de kan blokkere nr for deg.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #17 Skrevet 14. februar 2010 Nei, hjelpes har da ikke tenkt å anmelde ham! Han har da ikke gjort meg noe og jeg elsker han. Jeg vil bare blokkere til jeg er over den verste kjærlighetssorgen og greier å deale med dette på en mer fornuftig måte, hvis ikke blir vi bare gående i sirkler. Har tenkt på å skru av telefonen noen uker, men det er tross alt andre folk som trenger å få tak i meg;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå