Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 hadde sist mens 26.januar. på syklus dag 13 fikk jeg positiv eggløsnings test og siden har den vært positiv er nå på syklus dag 19, alltså den har vært positiv i 6 dager, fikk i går litt rosa utflod så i dag har det ikke vært noe før nå i kveld i gjen. bruker til normalt å ha positive el-tester i 2-3 dager samt på syklus dag 18. har tatt g-test fra billige tester, de er negative. noen som kan se hva dette tullet er? takk får hjelp, er litt fortvilet når syklusen blir kluss. f.07.08.83
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. februar 2010 positiv dag 7 i dag med el-tester:(
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2010 dag 10, positiv el- tester fortsatt, snakket med legen i dag også, hun lurte på om jeg ikke var gravid da, men har tatt 2 cb og den ene var svaaaak positiv den andre dagen etter på var negativ, hun sa d kunne være tilig, men ååååååå..... lei av dette klusse jo.... eltestene jeg bruker er cb digital så trenger ikke tyde testene så de er 100% positive. egentli livredd får å være gravid selv om ønske om et barn til er kjempe høyt.
Smykkemaja Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Hei! Jeg er dessverre ingen spåer men du beskriver akkurat min hendelse når vi var prøvere med førstemann... EL testene var positive i mange dager, jeg tok en CB test som var neg og en RFSU test som var positiv....og jeg var gravid! Så prøv å teste igjen i morgen, så skal du se at du oxo er gravid ) Lykke til!
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2010 ååååååååååå svar:) er så fortvilet, har snakket med legen 2 ganger å klarer ikke roe meg, har skikkelige mensmurringer hadd fra 7 februar. testet du positiv hele tiden fra eggløsning? jeg har skulle egentli ikke ha el før syklus dag 18 men så kjente jeg disse stikkingene murringene bare 4 dager etter mens og 5 dager etter kom positiv el test. hva er RFSU test?
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2010 fant de testene på rema 1000 jeg:) men den var negativ, er så rart at jeg har så mye symptomer og har sånn murringer og smerter nedover lårene. kansje jeg ikke er gravid da. hm.... har fortsatt positiv el-tester. kansje eggene bare har hengt seg opp?? men hvor lang tid blir d da før testene blir negative? skjønner ikke noe, har ikke ikm før 25.2 og alt til 1.3. bruker å ha lange sykluser. ER SÅ FRUSTRESR
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2010 er så lei meg, i dag fikk jeg negativ test på el-testene:( 11 dager med positiv å så er alt plutselig negativt... føler at jeg har det jævli nå skjønner ikke noe, har fortsatt mensmurringer + føler meg støl liksom, litt små ømm i brystene, i går fikk jeg mye hvit utflod, økt matlyst, trøtt, +++ er alt bare innbilt liksom?? har jeg ikke hadd eggløsning denne mnd? hadde egget bare hengt seg opp? hvorfor må jeg gjennom all denne driten, aborter på aborter samt nå skal alt bare bli fucked opp i den syklusen i tillegg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå