Fjelljenten Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Er 4 + 3 i dag, sånn ca, litt vanskelig å si siden jeg droppet alle anbefalingene om å vente 1-3 menstruasjoner etter SA-en før nytt forsøk. En uke etter siste blødningsdag etter SA fikk jeg positiv EL-test, så vi kjørte på, og selv om jeg egentlig ikke hadde trodd eller forventet det, så funket det :-) Jeg kommer ikke til å være her inne veldig mye denne gangen før uke 8 tenkte jeg, men jeg stikker ihvertfall innom nå for å fortelle nyheten til de som måtte finne det interessant. Muligens er mange av dere jeg snakket med sist over på 2.trimester, men men... Her er jeg ihvertfall, glad, spent og en smule mer redd enn sist gang, men med en god følelse :-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Næmen så bra!!!!!!!! Gratulerer så mye:))))))) Jeg er 10+5 nå. Var ikke vi gravide omtrent samtidig da? Kan vel stemme ganske bra det.... Ønsker deg masse masse lykke til! Denne gangen skal det gå bra:)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Hei jeg husker deg fra når jeg var her Gratulerer !! Du skal se spira sitter nå ! Ja det er kansje det beste det å holde seg litt unna her ...man eser masse man kan bli bekymret over , jeg gjorde det samme selv, anbefaler det på det høyeste Gratulerer en gang til !!
MizzaM Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Sååå koselig at du allerede er tilbake:)! Gratulerer! Er her fremdeles jeg etter at ul satte meg tilbake et par uker;)! Håper det går strålende bra denne gangen og at det blir en ny skatt med "Isfolknavn";)! Klem
Fjelljenten Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2010 Tusen takk dere :-) Og gratulerer med at dere er kommet så langt! :-) Og ja, det blir en liten isfolkgutt eller jente nå får jeg håpe... Og ja, jeg tror det hjelper litt hvis jeg legger det litt på hyllen og prøver å ikke tenke så mye på ting. Har masse å gjøre i studiene de 2 neste ukene også, så jeg får konsentrere meg om det, og når de ukene er over er jeg nærmere 7 uker, og over den biten JEG er mest redd for... Men jeg klarte ikke å holde meg helt da, måtte inn her og fortelle, hehe... Så prates vi nok innimellom, og så blir det nok en del mer mas fra meg etter 8 fullgåtte uker ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Hei hei og grattis så mye!! =) Jeg er 8+4 idag, så husker deg såvidt! Krysser fingre og tær for at spira klorer seg bedre fast denne gangen!
Fjelljenten Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2010 Tusen takk ;-) Og gratulerer med 8 fullgåtte ;-)
Monique8 Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 Så flott å se deg igjen her Gratulerer så masse Skal krysse fingrene, og sender noen gode tanker. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå