Gå til innhold

Hvilken sportsvogn syntes du er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mountain Buggy. Kan trilles i skog, på snø, på fjellet, opp trapper... har prøvd alt hehe. Og den veier bare 10 kg :-) Men, når den slåes sammen er den litt lang, så sjekk om den passer i bilen.

Teutonia mistral :) Den kan du bytte kjøre retning med. Håndtaket kan brukes begge veier. Genialt! En liten sportsvogn og er helt fantastisk lett å trille. Jeg har luft hjul, men det kan du velge selv.

Jeg er veldig fornøyd med den :)

Annonse

Vi har emmaljunga cangaroo, og vi er kjempe fornøyd! Blir kjempe liten når man legger den sammen, og det er masse kult tilbehør du kan kjøpe til den :)

Den er robust, samtidig som den er smidig å trille i butikker. Snuppa sitter veldig bra i den, hun er 9mnd.

De fleste her skriver den vognen de har selv, og har ikke sammenlignet med så mye.

Ang sportsvogn har jeg ikke mye erfaring (jeg heller) har bare den vi har hatt siden snuppa var liten, en emmaljunga classic sport.

Den er mye mindre solgt enn f eks city cross, men det du må tenke på når du skal ha en god vogn på alt underlag er at det er

*store hjul

* lufthjul

Små hjul blir veldig ristete. Sjekk ulike diametere på hjulene. bør vere 30cm. Er helt avgjørende for trille og sittekomfort. Vi prøvde både classic sport og city cross da vi kjøpte, eneste forskjellen var lufthjul. selv om cc er lettere virket den tyngre fordi det var mer trillemotstand. og med lufthjul kan du selv velge hvor mye luft du vil ha i, noe som er vesentlig om du varierer underlaget!

nb! mange lesere her er byfolk som bare går i by og kjøpesenter.

no affence!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...