Gå til innhold

Kjenner du noen som har fått helbedret kreft med healing? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner en mann som skulle opereres for kreft i bukspyttkjertelen. De måtte bare lukke han, og la kulen være der. Det var for farlig å operere han. Han fikk ikke lenge av legene å leve.

Han ble bedt for av kristne venner og familie, og han lever fremdeles, 13 år etter. Legene sier det er et mirakel. Kulen krympet, og han går regelmessig til kontroll. Ingen skjønner noe.

Jeg kaller det et mirakel fra Gud.

Jeg kaller det flaks - sånt kan skje og så kaller man det hva man vil. Hadde dere trodd på ufoer hadde det vært utenomjordiske som hadde reddet ham, katolikker hadde gitt æren til jomfru Maria osv...

jepp, svigerfaren min hadde slag og sleit lenge med å bli bea i den ene siden..gikk til healer regelmessig og nå er han så godt som bra!!

Jeg prøvde å kvitte meg med allergien min hos samme dama,men hjalp ikke på meg.

Kommer ann på hvor motagelig du er...min svigermor fikk beskjed av henne at hun var for vrang til å bli healet hehehe..

Jeg tror det kommer an på hva man vil tro. Hadde ikke svigerfaren din gått til healer så hadde han blitt bedre etterhvert uansett. Så praktisk for healere å skylde på at pasientene er lite mottagelige når det ikke funker - hehe humbug fra ende til annen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...