Gå til innhold

en smule bekymret......:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er d vanlig å ha smerter i nedre del av magen..? Føler att mensen holder på å komme liksom... føler meg litt "pjusk" ellers også.. vondt i hodet, småkvalm og slapp.. håper d ikke er noe gale...:/ er livredd for att d skal komme blod når jeg går på do...

hadde det ikke slik da jeg gikk gravid forrige gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat likt som deg,og tror det er ganske vanlig..Mener å huske at jeg hadde det slik forrige svangerskap også..

Men kjenner jeg er urolig for å miste-uten at det egentlig er noen grunn til å være bekymret..

Vi får bare prøve å være positive,så går nok dette bra:)

Skrevet

ja samme her... har aldri mistet før, og har heller ingen grunn for å bekymre meg.. har ikke skjedd med noen i fam. heller..

men blir litt urolig når jeg kjenner på dette... d er ikke noe voldsomme smerter, men litt sann smerte/murring... Kan jo være luftsmerter også, men sitter så langt nede liksom...

Får bare prøve å tenke positivt ja. Håper d går over til imorgen.....:)

Skrevet

Hei jenter .

Det å ha mens lignende smerter er helt normalt og vanlig, livmora strekker seg det er da de smartene kommer .

Jeg er 16+1 idag og de smertene gikk over ca i uke 12 eller 13 hos meg .

Så ikke noe å være bekymret for :D

Klem til dere

Skrevet

Heeeeelt normalt:) Jeg er 10+5 i dag og har hatt det slik hele veien:) Bare livmora som strekker seg.

Skrevet

ok, tusen takk for svar!=) puh, da kan jeg slappe litt mer av;)

men siden jeg bare er 4+1, og kjenner d så godt allerede pluss att jeg har veldig ømme bryst., kan d vær att jeg er lenger på vei enn jeg tror? har nemlig vært en del tull med blødningene mine før jeg ble gravid...

Skrevet

Akkurat det vet jeg ikke , men jeg hadde siiiiiiiiiiiiiiiiiiinnsykt ømme pupper fra uke 4 til uke 11 ca ,kunne så vidt ta på og av bhen . Glad det er over :D

Og "mens " smertene var veldig sterke på starten , men det roer seg ned etterhvert som tiden går skal du se :D

Skrevet

ok, tusentakk for svar!:))

da satser jeg på att disse "menssmertene" er normale....:)

Skrevet

jeg hadde det sånn også,det har vel egentlig gitt seg nå og jeg er 3 månd på vei til mandag:) jeg sjekket trusa for mensen hele tiden, men nei da, var vist vanlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...