Sannellerslik? Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 ... er d vanlig å ha smerter i nedre del av magen..? Føler att mensen holder på å komme liksom... føler meg litt "pjusk" ellers også.. vondt i hodet, småkvalm og slapp.. håper d ikke er noe gale...:/ er livredd for att d skal komme blod når jeg går på do... hadde det ikke slik da jeg gikk gravid forrige gang...
MammaTilToTette + spire Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har det akkurat likt som deg,og tror det er ganske vanlig..Mener å huske at jeg hadde det slik forrige svangerskap også.. Men kjenner jeg er urolig for å miste-uten at det egentlig er noen grunn til å være bekymret.. Vi får bare prøve å være positive,så går nok dette bra:)
Sannellerslik? Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2010 ja samme her... har aldri mistet før, og har heller ingen grunn for å bekymre meg.. har ikke skjedd med noen i fam. heller.. men blir litt urolig når jeg kjenner på dette... d er ikke noe voldsomme smerter, men litt sann smerte/murring... Kan jo være luftsmerter også, men sitter så langt nede liksom... Får bare prøve å tenke positivt ja. Håper d går over til imorgen.....
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Hei jenter . Det å ha mens lignende smerter er helt normalt og vanlig, livmora strekker seg det er da de smartene kommer . Jeg er 16+1 idag og de smertene gikk over ca i uke 12 eller 13 hos meg . Så ikke noe å være bekymret for Klem til dere
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Heeeeelt normalt:) Jeg er 10+5 i dag og har hatt det slik hele veien:) Bare livmora som strekker seg.
Sannellerslik? Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2010 ok, tusen takk for svar!=) puh, da kan jeg slappe litt mer av;) men siden jeg bare er 4+1, og kjenner d så godt allerede pluss att jeg har veldig ømme bryst., kan d vær att jeg er lenger på vei enn jeg tror? har nemlig vært en del tull med blødningene mine før jeg ble gravid...
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Akkurat det vet jeg ikke , men jeg hadde siiiiiiiiiiiiiiiiiiinnsykt ømme pupper fra uke 4 til uke 11 ca ,kunne så vidt ta på og av bhen . Glad det er over Og "mens " smertene var veldig sterke på starten , men det roer seg ned etterhvert som tiden går skal du se
Sannellerslik? Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2010 ok, tusentakk for svar!) da satser jeg på att disse "menssmertene" er normale....
anik25 Skrevet 13. februar 2010 #9 Skrevet 13. februar 2010 jeg hadde det sånn også,det har vel egentlig gitt seg nå og jeg er 3 månd på vei til mandag:) jeg sjekket trusa for mensen hele tiden, men nei da, var vist vanlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå