FrøkenSprøken Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har hatt omgangssyke i natt, men er helt fin nå. Sliten så klart, og er forsiktig med det jeg spiser, men ellers i god form. Mini derimot er kjempesyk, med masse feber, hodepine, magesmerter og oppkast. Her sitter jeg og kjenner på noen små vondter, som jeg for guds skyld ikke håper er tegn til fødsel! Da må vi reise fra den syke lille gutten vår, og det ville ha vært helt grusomt! Vi har lenge prøvd å få tak i svigermor som bor to timer unna, for å høre om hun kan komme nedover HVIS fødselen skulle starte nå, men vi får ikke tak i henne. Så da har vi bare naboene (som egentlig er planen, altså) men de har jo barn selv, og selv om mini kjenner dem kjempegodt, er det liksom ikke noen jeg ønsker at han skal være syk sammen med. Da skal det være et trygt fang og en god armkrok. Nei, hvis fødselen starter nå, blir jeg skikkelig sinna! Men det skal sikkert bare mangle...
FrøkenSprøken Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2010 På føden? Aller helst ikke. Jeg har slitt med fødselsangst, og mannen min er liksom det eneste trygge og gode i forbindelse med en fødsel. Dessuten tror jeg ikke at han vil gå glipp av det... Men vi har fått tak i svigermor nå, og hvis noe skulle skje de neste to dagene, var det bare å ringe. Heldigvis! Så får jeg eventuelt ta med meg ei venninne på føden fram til mannen kan komme. Og håpe at han rekker det. Hadde styrtfødsel forrige gang... Selv om jeg er avhengig av å ha mannen min der, tror jeg at det vil være værre hvis jeg ikke er sikker på om mini har det bra. Men jeg SKAL jo ikke føde nå! *krysse alt som krysses kan*
Mor Løvehjerte Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Lykke til, og få mannen til å holde seg frisk, så de slipper han inn på føden! :-)
FrøkenSprøken Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2010 Å faen! Slipper de ikke inn syke fedre på føden?!?! Vi har jo et eget rom? Da vet jeg virkelig ikke hva vi skal gjøre. Si at han er fyllesyk? *huff*
mamman til to gutter Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Joda, de slipper inn syke fedre. Hvertfall fikk mannen min venninnen min være med inn på føden selvom han hadde omgangssyke. (det hadde jo venninnen min som skulle føde også og henne kunne de jo ikke akkurat nekte å ta inn) De fikk også familierom etterpå sånn at de kunne ligge der og komme seg begge to etter fødselen.
FrøkenSprøken Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2010 Godt å høre! Men jeg satser på at mannen holder seg frisk, og at fødselen drøyer en ukes tid, så vi får kommet oss skikkelig. Mini har omsider sovnet på sofaen, med så sterke magesmerter at han rynker på pannen til og med i søvne. Håper nesten at han kaster opp igjen snart, så han kan få en god natt søvn etterpå... Spørs om jeg bare skal legge meg snart, så får pappaen sitte vakt. Han har hatt feberkramper før, så han må overvåkes når han er syk, så her blir det lite søvn i natt...
Mom2Two Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 Det ville vært urettferdig, men hadde fødselen startet nå, hadde jeg ikke vært i tvil, jeg hadde dratt til sykehuset alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå