Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med vaskemaskin/tørketrommel i ett? Funker det like bra som vaskemaskin/tørketrommel hver for seg? Fordeler og ulemper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt vask og tørk hver for seg, men vår kombimaskin fungerer veldig bra. Bruker den ikke så mye jeg da, men når jeg først bruker den er det til sengklær og håndklær, og de blir helt tørre om jeg vil ha de det. Jeg er med andre og veldig fornøyd med kombi.

Vår maskin er Hoover - VisionHD 8+5 Product code: VHW856D-80

http://www.hoover.co.uk/Product.aspx?Product=460

Fordel: Sparer plass (vi hadde ikke hatt plass til både og)

lempe: mister kanskje noen funskjoner på vaskemaskinen, men har hatt vår 1 år snart, og ikke noe jeg har "savnet" enda.

Skrevet

En ulempe er jo at du ikke kan starte ny vask før forrige er tørr også...da blir det mye mindre effektivt å vaske klær. Men nå kommer jo det an på hvor stor mengde klesvask du har da. Hos oss blir det flere runder når jeg vasker klær, og da starter jeg en ny omgang mens forrige er i tørketrommelen.

Skrevet

Ville kjøpt vask og tørk hver for seg hvis du har plass til det (kan evnt settes oppå hverandre). Har dårliger erfaringer med kombi. Husk at en vask lett tar over 4 timer før du kan sette på neste når samme maskin skal brukes til både vask og tørk. Mer tidsbesparende og effektivt å ha det hver for seg. Og i alle fall med barn og mye som skal vaskes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...