Leandermamma Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Vårt valg stod også mellom de to vognene, og vi valgte TFK. Grunnen er at på TFK kan man regulere fotbrettet både opp og ned og inn og ut. OTH vognen har ikke regulerbart fotbrett i det hele tatt.. Ryggen er også mye lenger på tfk vognen, og siden jeg har lange gutter ble egentlig valget enkelt. Den er også mindre sammenslått. Nå kjøpte ikke vi vognen med bag, men jeg mener å ha hørt at TFK bagen er større en OTH bagen. Lykke til med valget ditt :-)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Ingen. Ville aldri hatt en trehjuling til nyfødt. De kan faktisk bekke.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Tvillingvognen har fire hjul... Den kan ikke "bekke"
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Veldig fornøyd med oth'en knallgod å trille på all slags føre,lett og liten.Og god plass i bag'en i forhold til mange andre bag'er.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Vi valgte TFK og er veldig fornøyde! Alle mine har tre-hjulinger og ingen av oss har hatt problemer med vogner som velter. Det kommer sikkert ann på hvor du bor, og hva slags veier du triller på. Vi bor i Oslo, men triller ofte tur i marka.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Oth'en er overhoet ingen kvelvevogn,og det tror jeg ikke tfk'n er heller.Vet at quinny vognene er dårlig og kvelver lett,spesielt sportsdel.Men disse vognene er kjempe bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå