Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Lørdag: Kl 0900 - 1700, samt åpningstid søndager og helge-/ høytidsdager kl 1800 - 2100 Vært ute å med akebrett i dag, kom på et hopp jeg ikke skulle å nakken har fått seg en sleng.. Kjenner det til langt ned på midten av ryggen. Sitter her med et barn alene og klarer nesten bare kikke ned. Ibux hjelper det mot slike smerter? Om sykehusapoteket ikke har åpent, har bensinstasjoner smertestillende?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 søndager er det åpent 3 timer på kveldstid. vet ikke om lørdager.. men
Gjest Morn du Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Da kommer du deg heller til legen? Men tror apoteket har åpent i morgen fra 1800-2100, altså på søndag. Bensinstasjoner har smertestillende ja. God bedring:
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Okey, gjelder kanskje bare søndager.. Ibux som er best på muskelsmerter? Ringer legen om det ikke gir seg i løpet av helgen. Men er nok bare en muskel som har fått seg en strekk. Tror ikke legevakten ville hatt meg ned pga. dette. Vet ikke om jeg hadde fått noe sterkere enn vanlig smertestillende heller jeg? Takk for svarene!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Bensinstasjoner selger smertestillende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå