Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Hei! Det er ganske vondt i livmoren når jeg presser lett mot den. Den har kommet opp til navelen ca.. Ellers murrer det (mens murringer) hele tiden. Har kjent liv tidligere -men ikke de siste dagene .. blir litt bekymret Har et barn fra før, men husker ikke disse smertene Noen som har erfaring? Noen som kan berolige meg?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 jeg er 17 uker på vei jeg også. Jeg har en del mensen smerter om dagen. Men magen / Babyn vokser mye fra uke 17 til uke 18, så det er jo logisk at livmora utvider seg mye nå. Har du vært på babyverden og sjekka denne? http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Den-gravide-kvinnen/Animasjon/Se-barnet-og-magen-din-vokse/ Alt er nok som det skal, ingen svangerskap er like
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Hei! Vet ikke helt om jeg kan trøste deg akkurat, men er også i uke 17. Er ganske øm i livmora nå, men ikke når jeg trykker. Har mye ligamentsmerter og strekk i sidene. Har også begynt å få litt kynnere, er så ubehagelig. Har merket mere ømhet når jeg har baska litt med vesla på gulvet bl.a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå