Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Selv har bruker gutten min vinterdresen fra coop. Han har aldri vært verken kald eller våt. Ikke er dressen særlig dyr heller. Sko har han fra viking (gore tex). Dise skoen har han brukt siden september da det regna som værst, og han har heller aldri vært våt på beina. samme gjelder våtter, kjøper skikkelige vanntette våtter. Så har en skikkelige uteklær så så trenger en ikke en masse bytteklær. Eneste jeg har liggende i barnhage er en hel ulldress fra janus som han har under utedressen sin. Jeg har aldri opplevd og få bytteklær med hjem pga av at gutten har blitt våt.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Uansett hvor mye penger en investerer i uteklær så er det jo idioti å sende barna i barnahage uten et ekstra skift i tilfelle.
Gjest ->>- Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Jada, og alle unger oppfører seg akkurat som din unge.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Min unge er en skikkelig aktiv en som feks elsker og rulle seg i søleputter. Men det er bare til og innse at dere som har dårlig uteklær til barna ders også får våte og kalde barn som trenger mange kleskift!!!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Ok, så det du sier er at hvis jeg kjøper bedre dress til jenta mi så slutter hun å tisse på seg når hun er i bhg'en? Hmmm, det må jeg teste ut..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 enig med deg anni 17.22. Her har det faktisk hendt jeg har fått utedressen hjem i en pose fordi den var gjørmete og skitten (ikke på denne årstiden da) og da er det jo utrolig dumt om dette har hendt på formiddagen, og de skal ut på ettermiddagen og, og barnet ikke har klær å ha på seg. Eller at barnet har tisset seg ut mens de har vært ute,ja, eller inne dumt å ikke ha ekstra skift da. Eller tråkket i vann eller tiss inne som andre barn har tisset uten at de voksne har oppdaget det med en gang(hendte med min jente her om dagen) kunne sikkert kommet med mange eksempler på hvorfor det er lurt å ha ekstra skift...
Gjest ->>- Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Det eneste som er bare å innse her, er vel at du har et litt snevert verdensbilde. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 Ingen som sa noe om pissing her,kanske du heller burde bytte bleiemerke??
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #9 Skrevet 13. februar 2010 Søler vel heller aldri drikke eller yoghurt på tøyet sitt heller da. Skjer aldri det. Nei da må jeg ut å kjøpe samme dress og støvler som deg gitt.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #10 Skrevet 13. februar 2010 HI, er dere virkelige så kjipe at dere ikke orker å kjøpe et ekstra skift til barna deres for å ha i barnehagen? Til og med barnehagene bruker å si ifra om at barna burde ha minst et ekstra skift med seg i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #11 Skrevet 13. februar 2010 Men en treng ikke ha dyre ullklær liggende pga dårlige uteklær.
#Ariadne# Skrevet 13. februar 2010 #12 Skrevet 13. februar 2010 hehe. ja, er jo bare ute barna blir vaate. ikke inne ved maaltider, haandvask o.l
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #13 Skrevet 13. februar 2010 Ullklær er da fint like godt å bruke inne som det er å bruke ute. Ulltrøye - og longs er fantastiske plagg. At folk ikke orker å kjøpe to dresser får så være, men det er iallefall dumt å ikke ha et ekstra skift eller to med inneklær liggende i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #14 Skrevet 13. februar 2010 Dette er det dummeste jeg har hørt. Snakker om innlegget til HI.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #15 Skrevet 13. februar 2010 Og hi, lær deg å skrive. Du dummer deg bare ut.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #17 Skrevet 13. februar 2010 Så flink unge du har som aldri søler på seg når han maler eller spiser, da. Og som aldri har uhell under bleieavvenning. Det er derfor de fleste har liggende skiftetøy, ditt fehode.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #18 Skrevet 13. februar 2010 HI, bare vent til barnet ditt begynner på storebarnsavd. og begynner med bleieavvenning. Så får nok pipen en annen lyd, tenker jeg. Uansett så er det alltid lurt å ha et ekstra skift i bhg. Hi, du prater bare tull.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #19 Skrevet 13. februar 2010 Og hvordan tror du du skal få med bytteklær hjem når du ikke har noen? Da må vel ungen din bare gå våt. Uansett hva du gjør trenger de før eller senere å bytte klær i bhg. Jeg har kanskje fått med meg våte klær hjem 5-10 ganger på 4 år, men har da bytteklær i bhg hele tiden. Og selvfølgelig har jeg ull der nå på vinteren. På de kladeste dagene har det vært kjekt at de i bhg har tatt på ungene ekstra klær når de hår vært ute lenge. Vi har uansett både god dress og fottøy så de mangler ikke det heller.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #20 Skrevet 13. februar 2010 HI, siden du ikke har skiftetøy til barna dine i bhg. Hva gjør du da hvis dem blir våte? Bare lurer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå