Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Føles det likt? Er det like tungt?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Nei, jeg har vært begge deler og det er veldig forskjellig. Det eneste som er likt er dårlig pust. Men vekten er fordelt forskjellig, det er en annen følelse med gravidemage i forhold til kvapsefett fordelt rundt på kroppen...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Nei. Når man er høygravid har man en tung babymage midt på magen, ikke fett fordelt utover hele kroppen. Mye lettere å være overvektig enn å være høygravid.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Ja, hvis du kan sette deg inn i hvordan det er å fære høygravid 365 dager i året, så har du svaret på spm ditt.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Det kan jo være like tungt for knær og rygg. Men det er jo sjeldent man har en så rask vektøkning kun med overvekt som når man er høygravid. Så på overvektige er det ofte mye muskler og. Kroppen skal jo holdes oppe.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har vært begge deler og samtidig ;-) Det er tungt å være overvektig, ennå tyngre å være overvektig og gravid. Siste gangen var jeg nærmest undervektig når jeg ble gravid, pg normalvektig når jeg var høygravid, la vel på meg 10-15 kg. Det var helt nydelig!!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 ikke det samme i heletatt! det å være overvektig er lettere enn å være gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå