mami:) Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Jeg er gravid med mitt 3 barn. Helt fra starten av har jeg hatt en følelse på at det er jente. Litt på bakrunn av de to foregående svangerskap (1 gutt og 1 jente). På UL viste det at vi venter en gutt, men jeg klarer bare ikke slå meg helt til ro med dette. Magefølelsen min sier fortsatt at det er en jente inni der. Er det andre som har hatt det slik? Stemte UL, eller stemte magefølelsen deres. Er litt frustrerende å gå rundt slik.....
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 sjekk det kinesiske fødekartet for løye og se hva det sier:)
Ronja&Odin Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 jeg har det sånn jeg også.. har jente fra før, og føler at det er ei jente inni der... aøt tyder på gutt.. (kinesiske kalenderen og kvalme jeg ikke hadde sist) men føler fortsatt at det er jente.. men UL sa gutt.. så siden jeg ikke klarer og slå fra meg tanken har jeg bestillt 3d ultralyd jeg... noe vi egentlig ikke skulle denne gangen hehe.. alle andre er så sikre på gutt, men jeg er sikker på at dette er ei jente jeg til det motsatte er skikkelig bevist.. og det er når han da ligger i armene mine og jeg kan se det er utover tiss og ikke innover:;p hehe
mami:) Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2010 Da gleder jeg meg til å høre hva de sier på 3D... Alle kjerringråd sier jente, kinnesisk fødselkart sier jente og ringtest osv osv sier jente. De 2 foregående gangene har dette stemt..... ææææææææææææ jeg blir gaaaal;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå