Gå til innhold

Jeg blir så irritert på folk som spør om hva den lille i magen skal hete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør jeg det? Kan det være hormonene?

Syns det er et masete spørsmål. Knurr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir så innritert på snerper som deg. Hadde alle i din omganskrets holft kjeft om din graviditet, så hadde det også være feil!

Lås deg inn, og vær der til barnet er ute.

Skrevet

Det er sikkert hormonene. Folk spør fordi de er interessert i deg og den lille - de viser omsorg og kan umulig vite at du synes at generell interesse oppfattes av deg som mas...

Skrevet

Det er nok hormonene.. :P

Men kan skjønne at man kan bli lei om folk maser d og spør hele tiden om man kanskje ikke vil si det.

Selv om de fleste spør nok for å være hyggelige..

Jeg blir irritert over magekommentarer, tror nok det noe som hører graviditeten til.. :P

Skrevet

så så 16.43 , ta deg en chill pill og meld deg på rettskrivningskurs.

og husk å puste.

Skrevet

Folk prøver bare å være interesserte og hyggelige. Du har ingen grunn til å reagere på dette. Du må rett og slett ta deg sammen!

Skrevet

Er jo høygravid så det er nok hormonene som dere sier. Er bare nå i det siste jeg har begynt å irritere meg over det. Merkelig det der .

Magekommentarene ja, HAHA. De har også begynt å irritere meg. Samboeren til ei venninne av meg lagde det fjeset når jeg sa at jeg hadde 7 uker igjen. Og jeg måtte jo spørre hva han mente med det..

" du ser sprekkeklar ut"

Hehe, det måtte jeg faktisk bare le av.

HI

Skrevet

Eller det kan være det at jeg mista forrige når jeg var veldig langt på vei, og da hadde vi navn til den lille...

Ja, det må være det.

Ta meg sammen kan jeg ikke med alle disse hormonene.

HI

Skrevet

Man kan alltid ta seg sammen. Jeg har også vært gravid og hatt kroppen full av hormoner. Det er ingen unnskyldning for å oppføre seg dårlig ovenfor andre mennesker.

Skrevet

Da har man jammen store verdensproblemer, HI.........

Skrevet

Skjønner godt du blir irritert. Det blir nemlig jeg også..

Men det er fordi ALLE spør, og vi aner ikke hva vi skal kalle han.. Og "har dere funnet navn nå da?" er mest irriterende.

Skrevet

Det er jammen ikke rart det blir krig i verden...

Skrevet

Gud så greit det hadde vært om alle bare kunne forhøre seg med alle andre i hele verden om de også hadde spurt dere om hva barnet skal hete før de spør - for det er sååå slitsomt for dere at andre bryyyyr seg. Dere hadde sikkert ikke vært bikkjesure hvis alle hadde gitt f*** i graviditet og navn og altihop...

Skrevet

Ja huff.. TENK at det går an å bli irritert på folk som maser. Personlig trodde jeg man sluttet med det når man var små.

Skrevet

Du svarer bare Tjostolf eller Bjørghilda ellerno, så skifter de nok tema.

Skrevet

Alvorlig talt, Fjaps. Slutt å være så forbannet selvsentrert og utakknemlig. Hvis respekt for de som bryr seg og dere og er glad i dere. De mener det bare godt!

Skrevet

Jeg synes at å spørre hva barnet skal hete er et idiotisk spm. Har man funnet navn og vil fortelle det, så får de tidsnok vite det uten å mase. Og har man spurt en eller fem ganger, så trenger man faktisk ikke å spørre en sjette gang, bare for å være sikker.

Skrevet

Om ikke annet, så er hvertfall 16.43 en rimlig hormonell snerpe. Spørs om ikke du burde låse deg selv inne, til du får tilbake litt kontroll på følelsene..!

Skrevet

Ro deg ned! Her snakker jeg om totalt fremmede kunder på butikken, så at de er glade i meg er bare bullshit. De er nyskjerrige og masete, og han får ikke fortere navn ved at de spør tre dager på RAD hva han skal hete og om jeg har funnet navn. Så det så!

Skrevet

Haha! Det gjorde vi! Vi sa at lille babyen skulle hete Tjostolv. Da ble det tyst og hørte ikke snurten mer. Er i tillegg en jente nå da, og ikke en gutt. Vi svarer villig vekk på hva hun skal hete, litt "teit" å holde det hemmelig, siden vi refererer til henne ved navn hjemme sammen med guttene...

Hadde jeg skulle irritere meg over alt som hadde med kommentarer ang magen min å gjøre, så hadde jeg ikke gjort annet!!

-8 uker igjen, sier du? Dæven så svær du er!!

-Har dere ingen selvkontroll??

-Du ser ut som om du er dagsventende

-Hvor er ringene dine? Er det fordi du er så tjukk i fingrene at du ikke går med dem?

-Hva skal babyen hete da? Åja. Jaja. Det går jo det også.

-Skal si dere står på!

-ENDELIG får dere en jente ja! Ja det var vel det dere ønsket dere!

-Går det greit om jeg tar deg på magen, eller? (dette var etter at hun hadde kjent på magen, klappet den og "følt" litt. Sa at det var lovlig sent å spørre siden hun allerede nevlet på den, men ok....)

Kunne vært sinna hele tiden, jeg! Men gidder jeg? Nei. Det er for slitsomt.

Skrevet

HI, hva heter den lille i magen din,da?

Skrevet

Forstår det godt..

Her spør ikke folk fordi de viser omsorg, men for de vil være de første til å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...