Gå til innhold

Jeg føler jeg ikke orker /klarer å være mor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sliten .Å har bodd hos familien min siden fødselen,men nå har jeg fått meg et sted å bo på egen hånd.Jeg er så sliten.Å ungen bare sutrer,jeg gjør mitt beste men det er tydeligvis ikke bra nok..Er alenemor.Lurer på om jeg vil klare å ta hånd om ungen..(jeg skriver ungen for å være mest mulig anonym) Er så sliten å ser det å ha barn som bare slit,slit slit slit.--- Det er vel lys glimt innimellom men stort sett er det bare sutring .. Angrer som en hund på at jeg fikk barn.Jeg burde aldri hatt det..

Fortsetter under...

Skrevet

Ta kontakt med helsestasjonen - kanskje du har fødselsdepresjon? De kan hjelpe deg med avlastning, barselgrupper, noen å snakke med... Søk hjelp både for deg selv og barnet ditt sin skyld :-)

Skrevet

ja, sånn er det å ha barn:-) men trøst deg med at det blir bedre

Skrevet

hvor gammel er barnet ditt da?

Skrevet

Slik følte jeg også det, til slutt kontaktet jeg barnevernet og ba om hjelp. Det har blitt mye bedre etterpå, har en rådgiver som kommer til oss noen dager i uken og veileder meg :) Det er ingen skam å be om hjelp:)

Annonse

Skrevet

Søk hjelp, det er tøft å skulle klare alt alene. Mennesker er ikke skapt for det, du må lade batteriene og få avlastning.

Skrevet

Uff det er tøft å være alene, det var jeg også når barnet ble født og i flere år. Ting blir bedre med tiden. Men jeg angret på at jeg ikke ba om å få avlastingshjelp med barnevernet, dvs jeg fikk tilbudet men takket nei. Skulle klare alt selv. Be om hjelp, du er en supermamma uansett, alle trenger en pause til og med oss som er to :))

Lykke til du klarer dette og ps vi vet du er glad i ungen din!!!

Stor klem sendes til deg fra meg..

Skrevet

Hadde gjort som flere rådet til her inne. Ta kontakt med helsestasjon el. barnevernet. Dem hjelper deg med avlastning. Ellers er jeg enig med første anonym som svarte. Kan hende du har fødselsdepresjon. Kanskje terapi vil hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...