Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Jeg spiste to igår Nam nam! Har lyst på ett idag også.....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 hm, må si at jeg egentlig ikke misunner deg, synes de er skikkelig kvalme, men ungene MÅ jo ha de i påska. I fjor ble de faktisk utsolgt før jeg fikk kjøpt en pakke, så i år skal jeg være tidligere ute. Er det ikke litt tidlig? er jo 1,5 mnd til påske ennå. Julegodteret selges jo ennå ut til 1/2 pris her hos oss i allefall.
Lene~mor til tre Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Oi det var tidlig synes jeg, her selges også julegodet ut for halv pris i butikkene enda hehe
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Jeg så dem også når jeg var i byen på fredag. Det er alt for tidlig, med mindre lageret dems er større enn i fjor =D
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Og en annen ting, hvordan kan du spise bare 2? He he =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå