Gå til innhold

Hva tenker dere når jeg sier Sug Lut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på finurlige formuleringer, elegant sarkasme og litt småsyk humor. Bortsett fra det så må det å suge lut være rimelig helseskadelig både på kort og lang sikt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tenker jeg Bergen, og at det var lenge siden ,og at vi burde gjøre det igjen ;o))

Skrevet

Jeg tenker at det er meg, om jeg hadde vært meg selv her inne. Men siden jeg elegant klarer å få fiender uten å være like krass, så slipper jeg anstrengelsen :-p Jeg liker Luten, og har gjort det i alle år.

Skrevet

HAHA:D Jeg trodde lenge at sug lut var en mann og han doktoren kunne være samme person. Jeg har for så vidt sansen for dem begge!

Skrevet

Har aldri sett noe til denne Sug lut. Men bare nicket får meg til å tenke at det sikkert ikke er en person som fant opp de dype tallerknene akkurat....

Skrevet

Det kan godt hende at denne Sug Lut er ei kjempeknas dame. Var inne på kranglesiden, hvor jeg tilfeldigvis ramla over et koselig innlegg av dama. Hun beskrev sin herlige fredag, hvor alt kunne skje. Det var akkurat slik jeg kunne beskrevet min egen fredag, så kanskje hun ikke er så fæl likevel.

Men jeg mener fremdeles det er kynisk og unødvendig å svare så jævli sarkastisk på innlegg hvor hun synes at HI er dum i hodet. Man må kunne tolerere at ikke alle er like smarte som en selv, pluss erkjenne at man selv kanskje ikke er så smart på alt.

Nå er det jo godt mulig at dere som har hatt kontakt med luten i flere år, kjenner henne på en annen måte enn vi som ikke har hengt her så lenge, og får helt hakeslepp av hennes arroganse og kynisme. Det er sikkert mye ironi ute og går, men i hvilken tone man sier noe i, vises ikke igjen i skriftspråk da.

Grunnen til at jeg engasjerer meg sånn i dette med Sug Lut, er at hun og andre folk som svarer andre stygt, provoserer meg noe så til de grader, Men ser at nien mener hun er snill, rene bestemor Duck. Så er hun kanskje det da.

Psycho-Annie

Skrevet

Til Psycho-Annie:

Har du vurdert muligheten for at du har et noe overdrevent og unaturlig oppheng i en person/ et nick som du med letthet kan unngå, rett og slett ved å ikke lese noe hun har skrevet?

Hvis du er psykologutdannet så burde du muligens også se litt på hva det er som gjør at du bestemmer deg for å bruke såpass mye energi på en person som neppe kan være særlig viktig i ditt liv. Om det er det at du gjerne vil framstå som de svakes forkjemper og de uheldiges redningskvinne så er det flust med andre ting å ta tak i her i verden enn å blinke seg ut en enkelt person her inne.

Skrevet

- øh.....

jeg tror jeg må være utrolig fjern evt selvopptatt evt mangle noen viktige kognitive egenskaper. Jeg klarer ikke huske karaktertrekk ved personer når de har nick.

Så Sug Lut -avbryter ikke min stream of consiousness med noe som helst!!

Får ingen spes tanker av dette nicket, kommer ikke på en ting hun har ment, skrevet eller hevdet

Skrevet

Helt ærlig? Jeg tenker faktisk "sug pikk" & ser for meg ei bøtte med lut.

Skrevet

Jeg blir glad, og tenker at det er på tide å ringe henne for å skravle litt igjen.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Fremdeles har ikke tanken slått dere at det er mye annet å finne på? Også for dere mentalt ubemidlete?

Skrevet

Jeg la merke til det nicket første dag her inne, og har irritert meg over de frekke svara hennes over en viss periode nå etterhvert ja. Når noen skriver en tråd med den overskriften, må jeg jo bare få lov til å skrive hva jeg mener om "sånne" folk. Men som sagt, er det jo ikke sikkert at hun er slik som jeg tror.

Jeg har aldri sagt jeg er psykolog! Jeg har sagt jeg studert bla.a psykologi. Jeg liker å leke sånn "profiler" jeg,, både i min fritid og i mitt arbeid. Jobber med mennesker, og må ofte dykke litt dypere i dem - ikke bare se hva "alle" kan se på overflaten. Og jeg er faktisk ganske flink til å "treffe".

Men ang Sug Lut, så har jeg skrevet før at jeg ikke kjenner henne, men at jeg har lagt merke til at hun er arrogant og frekk med andre som hun anser som dummere enn henne, og det er et lite sympatisk trekk hos altfor mange mennesker her i verden.

Hva er det som får deg til å tro at jeg ikke gjør noe for de såkallede "svake" i samfunnet? Jeg jobber med dem hver dag. Og de fleste av dem er noen skikkelig snille og kjekke folk, selvom de kanskje ikke trakk det lengste strået i livet.

Det er jo ikke sikkert at alle er smarte nok til å skjønne at det ikke er Sug Lut i seg selv som engasjerer meg, men de holdningene hun har.

Trenger jo heller ikke å ta alt jeg skriver så jævli seriøst og bokstavelig heller da! Jeezes.. Av og til synes jeg og det er herlig å spy ut litt eder og galle, og da velger jeg å gjøre det mot de jeg har sett har gjort det samme mot andre, helt ufortjent.

Psycho-Annie

Skrevet

Bjeff bjeff bjeff - som jeg sa på den forrige tråden så er du, anonym 1540 som følger etter luten fra innlegg til innlegg, og dine meningsfeller så utrolig små, alle dere små bastardgneldrebikkjene som aldri gir dere, men hopper og hopper og prøver å nappe med de små tennene deres og bjeffer som gale i et slitsomt høyt toneleie - og håper intenst på at luten skal kaste et bein til dere. Rart dere ikke ser at dere har tapt fra start. Den eneste som rager i landskapet deres er fortsatt luten :D

Skrevet

Anonym 17.41:

Du bør ta deg en tur på psykiatrisk...

Skrevet

Anonym 17.41,

Enig med annie 19.16.

Du har er overdrevent og sykelig forhold til gneldrende bikkjer, og den høye lyden du hører inne i hodet ditt fra disse bikkjene, er den lyden som forteller deg at du er psykotisk. Føler du at disse bikkjene løper etter deg med siklende gap, hyler og gneldrer,puster deg i nakken, og bare er ett sekund fra å bite deg i toern med de små spisse tennene sine? Ja, det var det jeg visste.

Det hjelper ikke om Luten kaster et ben til de for å avlede de, for de kommer til å ta deg igjen uansett..

Psycho-Annie

Skrevet

Lurer litt på hvor mange av disse innleggene som luten selv har skrevet og signert anonym?

Sikkert mer en 2.

Skrevet

Vet at sug lut har skrevet mer enn 2 av disse svarene selv.

Usikre psyko-lesbe.

Skrevet

Saikolespa, you nailed it.

Skrevet

Da tenker jeg at dette var dagens merkeligste innlegg. Artig å se en ekte stalker in action.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...