Neverstill Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 hun som er her hele tiden og sier smarte ting
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Han mannen som er født på 30-tallet med overoppblåst selvbilde...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Mindre intelligent, virkelighetsfjern, uerfaren, uoppdragen, latterlig, patetisk, arrogant, manglende samvittighet og selvinnsikt, osv., osv.. Med andre ord... PSYKO delux. Skaff deg hjelp menneske!!! Om du idet hele tatt kan se på deg selv som ett.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Ei traktorlesbe som gjør seg interessant, og som nå er blitt kjendis på Dib. Hun er sikkert kjempekoseli mot de hun anser som sine venner, men siden hun er sneversynt mht til hvilke venner hun velger, går hun glipp av å erfare 1.hand hvordan "laverestående" personer er, og dømmer dem. Jeg tipper hun ser på seg selv som åpen, tolerant osv, og stemmer sannsynligvis RV eller SV. Men det blir dobbelmoralsk, fordi selv holder hun seg borte fra folk som er mindre ressurssterke enn henne selv i samfunnet. HVIS hun menger seg med "tapere" som benytter seg av det velferdsstaten hun er så glad i, så er det fordi hun er nysgjerrig på de og studerer de som om de var et elelr annet interessant insekt. Men slike mennesker vil hun ikke ha i sin vennekrets. Det var min dom. Jeg sier ikke at Sug Lut ER sånn, det er bare slik jeg oppfatter henne på grunnlag av hva jeg har sett av hennes innlegg. Men jeg vet at hun har "slått opp" med en venninne, noe jeg finner veldig rart, kynisk og unødvendig. Hvorfor ta en telefon og direkte såre en venninne? Jeg velger også mine venner utifra interesser/kjemi osv. Som oftest finner man ut ganske fort om man passr sammen eller ikke, noe som oftest begge parter i stillhet er enige om. Jeg har hatt et par "vanskelige" venninner i løpet av mitt liv, og jeg har sagt hva jeg mener om feks bryte en avtale i siste liten, komme for sent til stadighet osv. Hvis det er noen jeg er uenig med mht meninger om ting og tang, bestemmer vi oss enten for å være enige om å være uenige, og heller snakke om noe annet, eller vennskapet renner uti sanden etterhvert fordi vi ikee passer sammen.. å slå opp med en venninne, er temmelig kynisk, mener nå jeg. -med mindre hun har gjort noe virkelig ille mot deg, som fortjener sin straff da. Psycho-Annie
Mortilbarn Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 Synes Sug Lut er en av de få som viser at de har vett i skolten her inne. Og en mening man er villig til å stå for.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #9 Skrevet 13. februar 2010 Synes han/hun/det virker frekk. Er ute etter å provosere, har spesielle meninger, og tror han/hun/det er en dronning fordi man svarer frekt på et anonymt forum, hehe. Synes det er dødfødt å være ekkel mot så mange. På meg virket det menneske kort og dum.
ellen-propellen Skrevet 13. februar 2010 #10 Skrevet 13. februar 2010 Om jeg ikke hadde vært her inne,og noen hadde sagt Sug Lut til meg da ville jeg svart Nei takk
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #11 Skrevet 13. februar 2010 Sug lut satan i toen...? Oki.. - Hun kommer jo ikke fra det beste strøket, da hun ikke snakker "pen" Oslodialekt. Og ut i fra det overnevnte nicket, er hun jo blodharry! Tror hun er "wannabe-intellektuell", slik jeg skrev på den andre tråden. Ingen dannede mennsker har en så grov og ekkel hunor som det der, og tror ikke de "fine" vennene hennes liker sånt. Tror hun har hovedfag i historie, og foreleser i det, er lesbisk og kune går i det lesbiske universitets -miljøet. Ønsker å bli oppfattet som smart og spesiell. Spesiell er jo definitivt. Psycho-Annie
p-in-the-snow Skrevet 13. februar 2010 #12 Skrevet 13. februar 2010 frekk. vil ikke ha noe med henne å gjøre
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #13 Skrevet 13. februar 2010 Kul dame med bra humor. Hvis hun vil stemme RV eller slå opp med venninnen sin synes ikke jeg det er noe å hyle for.
♥Nemi♥ Skrevet 13. februar 2010 #14 Skrevet 13. februar 2010 Hvor er sug lut frekk, i forhold til dere anonyme?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #15 Skrevet 13. februar 2010 Jeg synes også hun er frekk. Enkelte dager synes jeg hun svarer litt vel krasst på innlegg her inne...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #17 Skrevet 13. februar 2010 Pa Te Ti Ca: Du har tydeligvis den samme ovenfra- og nedholdningen til Sug Lut. Hvorfir være frekk mot andre som dere synes virker dumme? Jeg kan tenke mitt av og til jeg og om hva som foregår oppe i topplokket på folk når de spør om noe JEG synes er dumt, men jeg er ikke så arrogant at jeg tror at jeg aldri lurer på "dumme" ting selv! Tenk å være så selvgod at man alltid er så sikker på at man er så smart og allvitende!!! Jeg tror at slike som dere,har forakt for folk dere anser som dumme, for innerst inne er dere redde dere er det selv. Dere tviholder på det smarte imaget, så ingen skal avsløre hvor dumme og usikre dere egentlig er.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 13. februar 2010 #19 Skrevet 13. februar 2010 Jeg tenker faktisk at folk bør slutte å snakke så innmari mye om denne sug lut. Hadde det ikke vært for utallige slike innlegg som "Hva synes dere om Luten?" og som overskriften her, så hadde jeg aldri lagt merke til dette nicket mer enn andre. Drit i å bry dere så mye om hvem hun er og hvordan hun er. Hun er et menneske slik som alle dere anonyme!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #20 Skrevet 13. februar 2010 en person som er kjapp i replikken og skriver hva hun mener uansett, men det hele blir bare komisk når hun bruker så mye tid på ett forum som dette Hadde hun vært en sånn person som hun utgir seg for å være hadde hun vel aldri brukt så mye tid på ett patetisk forum hvor man egentlig bare slår ihjel tid med å være innom, eller?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #23 Skrevet 13. februar 2010 Blond : Fordi Lammekjøttmannen syntes det var søtt at så mange tok så feil av hennes vakre kone. (I en annen tråd hvor folk ytret meninger om Sug Lut). Det er sikkert bare tull. Men "får inn signaler" om at hun er lesbisk. hehe.. Hun er så manneaktig i ting hun mener, måten hun skriver ting på sov.... Butcher-lesbe. hehe... Psycho-Annie som er helt besatt av Sug Lut Satan i Toen. LOL
blond Skrevet 13. februar 2010 #24 Skrevet 13. februar 2010 "Manneaktige meninger", den var interessant!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2010 #25 Skrevet 13. februar 2010 Blond : Manneaktig i ting hun mener. Jeg mener at måten hun skriver på, utrykker seg på, er manneaktig, ikke plent meningene. Hun er relativt brå og krass, og ikke sånn "dillete"/forsiktig som mange jenter pleier å være. Kynismen og arrogansen gjør henne "manneaktig" for meg. Psycho-Annie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå