L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 13. februar 2010 #1 Del Skrevet 13. februar 2010 Begynner å bli litt bekymret her, er andregangs men syns vell likevel det er litt tidlig. Er 33+2 idag. Grunnen til at jeg er litt i overkant bekymret er at jeg var innlagt på sykehus i uke 31 i to uker pga en farlig infeksjon i kroppen. Da fikk jeg engang ikke beskjed om hva som feilte meg før flere dager der oppe pga de var redd det skulle stresse meg enda mer som kunne føre til prematurfødsel. (det var blodforgiftning som da også lett kan føre til det i seg selv..) så fikk jeg jo beskjed da jeg fikk reise hjem at det var bare å ta det med ro, fordi faren for tidlig fødsel pga infeksjonen var tilstede enda. Så er jo ikke jeg så veldig flink å ta det med ro, så jeg har vell egentlig tatt meg ganske mye ut i det siste. stresser itillegg med hovedoppgave som jeg skal levere tett opp under fødselen. Kjenner jo at kroppen er sliten, og begynner liksom å se alle tegn jeg hadde før fødsel med førstemann. Løs mage, MYE mensmurringer i mage og rygg og har hatt sterke og smertefulle kynnere som har kommet regelmessig men så sluttet igjen heldigvis. har ikke vært på kontroll hos jordmor siden ejg ble skrevet ut, men skal på torsdag neste uke. Ble langt dette, men lurer egentlig bare på om det er normalt for 2.gangs gravide eller at jeg faktisk kan belage meg på å ikke gå til termin.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141431608-normalt-med-ekstremt-mye-maseriermensmurringer-allerede-i-uke-34/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brillemamma Skrevet 13. februar 2010 #2 Del Skrevet 13. februar 2010 Hei! Jeg hadde mensmurringer tidlig med begge mine. Sånn ca. fra uke 33 hadde jeg mensmurringer og kynnere ofte. JM sa til meg at det var kroppen som gjorde seg klar til fødsel, at livmoren øvde seg Og det er bra å ha sånn, da blir ofte fødselen lettere. Men mulig du har det mer enn jeg hadde det da.. Det beste er vel å ta det med ro, er du veldig bekymret så ta en tur på føden og snakk med de. Men uansett, skulle fødselen starte nå så går det jo bra likevel! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141431608-normalt-med-ekstremt-mye-maseriermensmurringer-allerede-i-uke-34/#findComment-141432487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå