Gå til innhold

Da gikk den utekvelden i dass. SHIT :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 2 uker nå har en venninne og jeg snakka om å gå ut å spise og videre på byn etterpå. Så da ble det til at lør 13 feb skulle vi ut å kose oss. Snakka med henne i går å hun gleda seg kjempe mye til i dag.

Jeg satt opp å så åpningssermonien fra Vancover i natt så ble jo ikke i seng før kl 06.30.

Ble vekket av en tlf kl 11. Å det var henne som ringte. Hvor hun sier. Du jeg blir ikke med ut å spiser i kveld jeg. For det ble litt for mye drikke i går kveld å i natt., men du kan ringe meg når du går på byn, men svarer jeg ikke så har jeg sovna så da er det ikke vits i å ringe flere ganger.

Jeg ble litt lei meg, men kunne jo ikke si annet enn ok. Vi kan jo gjøre det en annen gang. da sier hun, Jammen du kan da gå ut å spise og kose deg. Ja særlig jeg går ut alene å spiser middag og går på byn alene.

Syns det er litt dårlig gjort å drikke seg så snyden når hun vet hun skal ut kvelden etter, men men. Noe som er 100% sikkert er at jeg ikke kommer til å ringe henne hvertfall.

Så jeg sendte en sms til en venninne å lurte på om hun ville komme en tur så kunne jeg lage noe godt å vi kunne sitte her å kose oss. Hun skulle ut å spise med typen sin i kveld, men ville jeg så kunne jeg bli med dem. sa jeg ikke ville det siden dem sikkert skulle ha en roblemantisk middag siden det er Valentine dag i morgen. ( å dem skal videre på byn.)

Ringe å si JA eller NEI?

Har veldig lyst, men føler jeg kludrer til kvelden dems med å bli med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke blitt med dem, men evt møtt dem på byen etterpå. Hun første venninna di er det bare å kassere - tar bare opp plass i universet som kunne vært brukt til mindre umodne molekyler .-)

Skrevet

Bli med de.

Tror nok det bare blir koselig.

Har de vært sammen en stund er det bare fint med annen innputt.

Skrevet

Jeg ville ha takket pent nei!!!! Kjempesnilt av venninna di å spørre om du vil bli med, men la de ha middagen for seg selv iallfall i og med valentines. Kan det være en ide å møte de etter at de har vært ute å spist i stedet?? Du har tydeligvis en god venninne i henne iallfall:O) Akkurat derfor syns jeg du bør være en god venninne tilbake og la de få en romantisk middag for to!

Skrevet

Dem har vært sammen kjempe lenge. Å dem hadde vel ikke sagt jeg kunne bli med visst dem ikke mente det.

Hun har en tendesns til å drikke veldig mye i helgene hun jeg skulle ut med. Syns det ble litt feil å si hva jeg mente om at hun bakka ut når hun var full, men hun skal få høre hva jeg syns da hun er edru. Hun kunne jo bare stoppe å drikke å vente til i dag. Trengte ikke å skylde på at det var ol åpningen på tvn som gjorde at hun ble sittende å drikke hele natta. Hørte også i bakgrunnen at nabo dama var på besøk hos henne. ( alkoholistert nabo)

Skrevet

Har du facebook kanskje?

Skriv i statusen din der om det er noen som skal ut i kveld, alltid mange som har/skal på fest :)

Hvis ikke, hadde jeg blitt med venneparet ditt :)

Ha en kjempe hyggelig kveld da :D

Skrevet

Har nå sendt denne snille venninna mi en sms at jeg føler meg dum med å bli med dem ut. Siden dem allerede hadde planer. Å at jeg fucker opp planen dems. Er jo ikke dems skyld på at jeg har en venninne som ikke klarer å slutte å dri

Skrevet

Jeg fikk streng beskjed på å bli med. Var ikke snakk om at jeg skulle sitte hjemme og evt møte dem på byn etterpå :-) Dem skulle spørre flere venner av oss også.Så da blir det vennegjengen på rstaurat og byn. :-)))))))

Skrevet

kjenner deg jo ikke!!! men ble faktisk litt gla på dine vegne!!! :) så bra at d blir venne middag å tur på byn!! kos deg masse!! kjekt når d ordner seg,å ikke en sånn kveld går i dass!!

Skrevet

Så bra!!!! :)

Så skriver du en sms til vennina di om at du håper hun får en fin kveld hjemme, du stikker på byn med en annen vennegjeng istedet :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...