Gå til innhold

Er d noen her som har Nokia 6500 slide Mobil???

Anbefalte innlegg

Dere som har minnekort..Jeg har 1 minnekort på 1 GB på mobilen.

Jeg var inne på en nettside som kalles US tronics,og der leste jeg om mobilen Nokia 6500 Slide.Det stod bla at på Loggen skal d være bare plass til 20 stk på ubesvarte,20 på mottatte anrop og 20 på oppringte.Og dette er bare på selve mobilen.

Det er akurat slik d er på min mobil,SELV OM MINNEKORTET ER INNI! Blir d ikke plass til flere der selv om man har minnekort da?

Jeg har helt siden jeg kjøpte minnekortet vært usikker om minnekortet virket.

I sted var jeg inne på tlfinnstillingene på mobilen.og på minnestatusen står det akurat d samme både med og uten minnekort.

Jeg har ikke såå mye plass på mobilen min,og blir stadigvekk fullt innpå der og må slette.I sted kom d også fram at jeg må slette bilder.Og da slettet jeg mange meldinger på innboksen i går og har ikke fått eller skrevet noen meldinger etterpå.

Jeg har nå bare 14.5 mb bilder på mobilen.

Jeg har akurat nå 611 kb innpå innboksen.

14.0 kb på kladden og sendte meldinger bare 36 kb.

videoklipp 689 kb.

musikkfiler 1.3 Mb.

innspillinger 879 kb.

Motatte filer 3.7 Mb.

Og ellers ting som var på tlf fra før av,kjøpte tlf helt ny,rett fra butikken.

Fortsetter under...

Annonse

Er ganske så sikker på at du må si ifra til mobilen at den skal bruke minnekortet og ikke internminnet... men jeg har ikke denne typen selv altså, men en gammel nokia jeg hadde så holdet det ikke å bare sette inn minnekortet, men jeg måtte gjøre om på innstillingene også...

Jeg har ikke 6500slide lenger (den var på rep 3 ganger og etter det byttet jeg den ut i en annen) - en av feilene jeg hadde der var at den til stadighet ikke fikk kontakt med minnekortet.

På den nye nokiaen min er det også bare plass til 20 på hver av mappene i loggen. I kameramodus kan man gå på "valg" - "innstillinger" og "bilde-videolagring" og velge minnekort, hvis det ikke allerede er forhåndsvalgt. Antar at det funker på 6500 også?

Nåværende tlf lagrer uhorvelig mye mld og jeg både sender og mottar endel mms, så der er det ikke mangel på lagring tydeligvis. Kan ikke huske at jeg hadde trøbbel med det på den gamle heller. Ellers pleier jeg å lagre feks bilder jeg har mottatt, på minnekortet, hvis det er ting jeg ikke har lyst å slette når jeg har meg "Opprydningsraid" på tlf...

Hei Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 :)

Jeg prøvde det som du nevnte.Det var enooormt med meldinger OG bilder jeg måtte slette før jeg endelig kom inn på kameramodusen! Og det var lagret på telefonminnet ja! Ikke rart det ble så fort fullt! Tusen millioner takk Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09,for at du orket å svare meg:)).Du er en knupp:).Det er ordnet nå,fikk ordnet d slik at det blir lagret på minnekortet:)).Igjen,tuuusen takk:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...