Gå til innhold

Hva mener dere om denne prisen?

Anbefalte innlegg

Nå vil jeg ha noen gode svar av dere her inne,jeg er nokså uviten på dette området.

Det har seg slik at jeg skal selge noe babyutstyr.MEN hva kan man ta for de forskjellige sakene?

-Simo kombivogn med alt tilbehør intakt,kjøpt i 2005,brukt 1,5 år

- babygym,med musikk og leker. kjøpte den for ca 600-700kr nytt(2005)

-babyuro til barnesenga,kostet endel da dette var en helt ny type m fjernkontroll til,men husker ikke den eksakteprisen (2005)

- Stelleveske m suttelomme og termoslomme,kostet 800kr da den var helt ny,den er brukt men er ingen skader på den.

Så...hva mener dere at jeg kan ta for de forskjellige tingene. alle sakene er intakte og velholdt,men likevel...fem år gammelt..hm

-og ja- et bilsete,typen maxi cosi 0-9mnd...husker ikke hva vi betalte for det da det var helt nytt:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141431231-hva-mener-dere-om-denne-prisen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg lurer på hvorfor så mange sier at trygg trafikk ikke annbefaler stoler som er over 5 år gammle når de selv sier at man kan bruke stolene frem til de er 8-10 år?

Finner dere bare på ting selv?

Det de har sagt er at stolen ved salg ikke bør være mer enn 5 år slik at man kan bruke stolen i 3-4 år før den blir for gammel.

http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=3009

Annonse

Du må nok senke prisene dine, ellers får du ikke solgt dette. Finn.no har begynt å irritere meg (selgerne altså) De forlanger mye for alt mulig, og med mange nytter det ikke å prute. Hva faen innbiller de seg, at folk skal betale halvpris for klær som har surra og gått i maskin hundre ganger?! Nei, vettu hva, da handler jeg heller nytt. Det tar helt av der inne, folk er fullstendig urealistiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...