Gå til innhold

Svigermor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten til svogeren min, Anna, mistet mamman sin da hun var bare 5 år. Vi begynte å snakke om dette igår ved middagen Da var det bare mannen min og jeg og svigermor der.

Jeg sa at jeg lurte på hva som hadde skjedd siden hun døde så ung (jeg har enda ikke møtt Anna).

Da sier svigermor som så at Anna hadde fortalt henne hvordan mamman døde men at hun ikke kunne huske hvordan det var... Hun kunne ikke huske om det var sykdom, ulykke, selvmord etc

Er ikke det helt utrolig? Hvis noen forteller deg noe så spesielt, tragisk og personelig så glemmer man det vel ikke bare?

Svigermor er så ufattelig overfladisk men denne tar kaka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, slike ting glemmer man ikke nei.

Men råder deg til å ikke skrive navn i innlegg.

Skrevet

Hun heter ikke anna... skrev det for at det skulle være lettere å forstå innlegget

Skrevet

Fikk heller det inntrykket at hun ikke tok jenta særlig seriøst. Kanskje hun mener at forholdet er så nytt og at det ikke kommer til å vare.. hvem vet.. Men litt rart..

Skrevet

Eller kan hende hun bare har hørt det en gang, og husker ikke hvordan faren døde? Ikke alltid så lett å huske historien etter å bare hørt det 1 gang, uansett hvor tragisk historien er.

Skrevet

Mora!

Dette beviser hvor vanskelig det kan være ja. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...