Gå til innhold

mellom barken og veden...

Anbefalte innlegg

Min beste venninne skal gifte seg med en mann som har to voksne døtre. Jeg skal være forlover. De to døtrene ønsker å involvere seg sterkt i alt som har med bryllupet å gjøre, og tar det som en selvfølge at de bl.a. skal være med på utrdrikningslaget. Min venninne ønsker av uliek årsaker IKKE at de skal blande seg inn i bryllupet, og vil ha utdrikningslag med bare venninnene.

Jentene forteller meg om sine planer for innslag i bryllupet, mens bruden vil ha full kontroll av regien (sammen med meg).

Dette kommer det til å bli bråk av, og jeg tror jeg kommer til å bli litt "mellom barken og veden" i ulike situasjoner framover.

Hvordan ville dere ha løst denne situasjonen?

(også på bryllupsforum, men det er så lite aktivitet der)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141431196-mellom-barken-og-veden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville satt meg ned med brudeparet sammen. Ikke bare bruden. Så har brudgom/far til jentene blitt informert om hva de har sagt til deg og hva bruden ønsker. Det er deres brullyp, ikke jentenes. Men man kan jo la de slippe litt til, gi de spesielle oppgaver? Når det kommer til utrikningslaget er det en selvfølge at de ikke blir med hvis brudn ikke ønsker det. Det er ikke hennes venninner, selv om hun ikke vil ta en morsrolle heller siden de er så store. Så kan heller far ta oppgaven å fortelle jentene hva de ønsker at jentene skal gjøre på dagen deres, eventuelt høre hva de vil gjøre og bli enige om enkelte ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...