Tingenes Herre Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Jeg er 7+5 i dag. Har helt siden jeg testet positivt hatt ømme pupper. I dag er de ikke så ømme lenger! Merkbart! Har også vært kvalm, hele forrige uke og tidligere i denne uka, men de siste to dagene har den også forsvunnet. Jeg har ikke blødd noe, helt normal utflod. Er det normalt at symptomene varierer så kraftig, eller betyr dette at det kan være noe galt med spiren? Huff, jeg er så bekymret og redd. Hjertet holder på å banke ut av brystet på meg :-(
tulla<3sep2010 Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Jeg var også ganske bekymret da mine ømme pupper gikk over! Itillegg så sa legen når jeg var der at så lenge puppene kjentes stramme og ømme så var jo alt greit.. Panikken tok meg og jeg bestilte tidlig ul til dagen etter.. Hjertet slo og alt var toppers! Så det variere nok ganske mye.. Jeg er en av de som bekymrer seg for om det kommer til å gå bra, sambo får ikke lov å si NÅR vi blir foreldre til høsten.. Han må si HVIS alt går bra så blir vi foreldre til høsten... Bare la oss passere de magisk 12 så skal jeg tørre å glede meg mer:)! ikke bare i perioder, som nå..
MammaTilToTette + spire Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Det trenger ikke å bety noen ting! Mengden hormoner varierer veldig underveis i svangerskapet, og kan derfro gi varierende symptomer. Så lenge du ikke blør eller har smerter synes jeg at du skal slappe av og nyte at du er i fin form!! Er du like bekymret om en ukes tid ville jeg snakket med legen,evt bestilt time til tidlig ul så du får funnet ut av det og kan klare å slappe av:)
☆septemberbarn☆ Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Jeg hadde ufattelig ømme pupper en periode, så forsvant ømheten for ca 3-4 dager siden, men i dag var de tilbake gitt.. Som sagt over her så er det ikke farlig om man mister symptomene.. Jeg har ikke blødd eller hatt vondt så da er det ingen poeng i å bekymre seg :-)
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Jeg hadde ømme pupper siden før ikm, men rundtomkring 5 uker var det plutselig et par dager de ikke var vonde! Jeg ble jo litt stressa....men etter et par dager kom det tilbake og nå er de vonde igjen..... Kroppen er rar tror jeg, gjør som den vil!
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Alt er nok godt =) Når jeg var 8 uker på vei ca mistet jeg å alle symptomer. Noen dager etterpå var jeg så dårlig, ømme bryster. Slet med å holde på maten. Orket ikke noen form for mat. Nå i dag er jeg 11+1 og symptomene har kommet og gått de 3 siste dagene. En dag var jeg ikke kvalm og ingen ømme bryster, Men for noen timer siden kom alt tilbake igjen. Ganske rart det der =P Men vet hvor lett det er å bekymre seg.. Jeg bekymrer meg stadig vekk hele tiden når jeg ikke har noen symptomer lengre.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Heeeeelt normalt:9 Med førstemann hadde jeg masse symptomer og så plutselig ingen symptomer fra jeg var 7-10 uker på vei og så masse symptomer igjen:)
Tingenes Herre Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2010 Takk for beroligende svar, alle sammen. Jeg har slått meg til ro med at det nok bare er sånn det er. Satser på at symptomene kommer tilbake, har jo tross alt hverken vondt eller blødd noe. Jeg var på UL 6+2 og da hadde hjertet begynt å slå, så jeg har vel ganske god sjanse. Er bare å krysse ben og fingre!
☆septemberbarn☆ Skrevet 13. februar 2010 #9 Skrevet 13. februar 2010 Da synes jeg ikke du skal bekymre deg :-) Et bankende hjerte er den største garantien du kan få så tidlig i svangerskapet. Jeg har ikke sett noe bankende hjerte enda, men om et par uker er det min tur. Symptomer kommer og går så vær glad og nyyyt graviditeten. Er faktisk de som ligger å kaster opp i 3 mnd, og jeg er GLAD for at det ikke er meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå