Gå til innhold

P-piller og mistenker graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dersom man går på p-piller og mistenker graviditet pga. 1 uke med oppkast og diare, MÅ man da slutte på pillen? Hva skjer dersom man slutter på pillen og får mensen, er jeg da ikke gravid? Er 1 uke siden jeg evt. kunne blitt gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har " murringer" i livmorområdet som stråler ned mot underlivet...

Skrevet

hei,

Nå herjer omgangssyken landet da, så oppkast og diare kan jo være det også?...

Er du for sen med mens da? andre ting som får deg til å tro du er gravid?

Hvis du mistenker at du er gravid, ta en test! den digitale til Clearblue er absolutt å anbefale:-)

Er den negativ kan du nok bare fortsette på p-pillene... men om den er positiv ville jeg sluttet på pillene.

lykke til:-)

Skrevet

Har i tillegg hatt 5 dager med brunlig utflod (regner med det kommer av at p-pillene sluttet å virke når jeg var så syk). Hadde ekstremt kraftig diare..

Skrevet

Ja, jeg har hatt omgangssyken. Men derfor jeg tror pillene ikke fungerte. Var ikke sjanse for at de ble tatt opp i kroppen. dette pågikk i 1 uke.

Jeg tar 3 p-pillebrett ganger før jeg får mens, og så 3 nye brett osv... så skal egentlig ikke ha mensen før om 1,5 brett...

Hvor tidlig kan man teste seg? Jeg hadde sex sist søndag (3 dager etter at diare gav seg litt)... Har et barn fra før, så burde jo kunne dette, men....:)

Takk:)

Skrevet

for å være helt sikker på at testen viser riktig ville jeg ventet i allefall 15 dager etter sex. kan jo alltids ta testen før men da kan man ikke stole helt på resultatet om det blir negativt. Er resultatet tidlig positivt så er det jo baby på gang, men om den er negativ kan du allikevel være gravid.

Prøv å kjøp en test i morgen å ta, for å se da vel:-) er den positiv så er den positiv:-)

Skrevet

ok:) jeg prøver:)

Skrevet

Da var det bestilt tester fra billige-tester.no :)

Leste litt, og de jeg bestilte kan man ta allerede 6 - 15 dager etter befruktning:))))

Selv om dette ikke var planlagt er jeg veldig spent! Håper så inderlig det sitter en spire:)

Skrevet

skjønner;-) ja en test er en test;-) man kan teste tidlig men om den blir negativ ville jeg ikke tatt sorgen på forskudd for å si det sånn:-) Kan godt hende du er gravid for det:-)

Lykke til, hold meg oppdatert da, vil gjerne høre hvordan det gikk;-)

Skrevet

Nei, jeg skal prøve å holde motet oppe selv om den blir negativ:)

Krysser fingrene:)))

Takk, jeg skal oppdatere deg når jeg får svar på tester:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...